Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé + partner?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere! 

Som I nok kan se, så er jeg ny her på sitet. 

Jeg sidder inde med en god idé (ifølge mig selv), men... :
- .. er idéen holdbar?
- .. er der en målgruppe?
- .. er markedet mættet?  

- Hvad synes I?

Min idé går kort fortalt ud på lave en blog/hjemmeside, der omhandler 'ferie/rejser'. Altså et site hvor man kan få gode råd, se billige tilbud, se sidens 'top-lister' (f.eks. top 3, top 5 osv.) osv. Siden skal delvis foregå som et debatforum/community, hvor man altså kan dele sine holdninger om f.eks. gode steder i Spanien. 

En side som http://www.spilfiduser.dk/, er et godt eksempel på det jeg vil - altså bare med 'ferie/rejser'. 

Et andet 'problem', er at jeg ikke er den bedste til det med hjemmesider/blogs, så hvis der sidder en derude, som evt. er med på idéen, og som vil være med til at arbejde på det, ville det være super! 

Håber I vil hjælpe! ;-) 

Med venlig hilsen
En ung iværksætter på snart 18 år.  

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 17:45

Lige et bump.. 

Ik' nogen meninger om idéen? :-)  

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:35

har sendt en pm 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:33

Hvordan havde du lige tænkt dig at tjene penge på det??? eller er det bare en blog?

Jeg må indrømme at jeg synes ideen ikke er særlig god eller gennemtænkt økonomisk. Man kan finde alverdens informationer på internetter som dækker din ide.

mvh. Mette

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 16:56

Jeg er enig med Mette. Du skal nok identificerer hvor du tænkt dig, at adskille dig fra det øvrige information, der findes på nettet og så sætte dig ned og frame de ideer i din forretningsplan

Du kan i øvrigt sakkens leverer den samme information som alle andre. Det er der ikke noget forkert i. Du skal blot gøre det på en måde, som er bedre end den måde andre gør det.

Håber det giver mening for dig og held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 17:51

Mange tak for jeres svar, de har virkelig fået mig til at se på det fra en anden vinkel. 

Dog har jeg ikke helt droppet projektet :-) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:55

Hej Franky

Jeg vil godt være med på ideen, og jeg kan også godt programmere, ikke professionelt men selvlært.

Send en pb så snakker vi mere om det. :)

Skal forresten til Spanien i morgen og regner med at lave en video tour :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:56

Mette Møller Nielsen:

Hvordan havde du lige tænkt dig at tjene penge på det??? eller er det bare en blog?

Jeg må indrømme at jeg synes ideen ikke er særlig god eller gennemtænkt økonomisk. Man kan finde alverdens informationer på internetter som dækker din ide.

mvh. Mette

Grusomt svar, hvis manden sidder med en drøm :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57

Franky her får du et foreslag til en unik funktionalitet.

lav et socialt rejse netværk hvor man kan dele sine oplevelser på forskellige destinationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

IværksætterGen:

Grusomt svar, hvis manden sidder med en drøm :)

Hej Emil

Nu er det vigtigt at når man har en ide, også kan forsvare den. Og også skal være klar til at tage lidt øretæver på den bekostning.

Fx hvis man skal låne penge, eller bruge en investor, så vil man også hurtigt få sådanne ting stukket i hovedet. Så er det jo alt andet lige, gratis at få det her på debatten.

Men nu er det heller ikke alle drømme, der skal realiseres......bare tag hende, der døde af sex med en hund. Lyder uskyldigt, men man kan jo have nogle forhold der kan  give allergiske reaktioner.

Og min holdning, er at det her skal betragtes som et oplæg, hvor man kan/skal arbejde videre med. Men så har man da nu serveret noget, og med input fra en parter, så vil man også se andre ideer og løsninger. Og så kommer det jo nok til at være noget helt tredje.

/Kenneth

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)