Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé + partner?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Møller Nielsen:
jeg synes ideen ikke er særlig god eller gennemtænkt økonomisk

Hej Kenneth :)

Synes måske hun dømmer ham for hurtigt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

IværksætterGen:

Mette Møller Nielsen:

Hej Emil

Det nægter jeg heller ikke. Men siger mere at man skal vende den om, og så bruge det til at kunne forsvare sit projekt. For man vil hurtigt kunne løbe ind i masser af de holdninger.

Og så er fordelen at man her på debatten kan gøre det mere eller mindre risikofrit.

Det er med til at modne en. Lære en at kunne argumentere for sit projekt. Og det er noget som rigtig mange får behov for. Fx også når jeg får nye henvendelser, og skal sælge min kvalitet. Og specielt overfor vanskelige kunder. Så er det rart at man har erfaringer fra debat fora, sådan at man hurtigt kan argumentere.

JEg kan selv finde på at skrive sådanne kommentarer netop for at provokere, så jeg kan se om personen, har sat sig ordentlig ind i tingene.....

/Kenneth

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:47

Kenneth:

IværksætterGen:

Mette Møller Nielsen:

Hej Emil

Det nægter jeg heller ikke. Men siger mere at man skal vende den om, og så bruge det til at kunne forsvare sit projekt. For man vil hurtigt kunne løbe ind i masser af de holdninger.

Og så er fordelen at man her på debatten kan gøre det mere eller mindre risikofrit.

Det er med til at modne en. Lære en at kunne argumentere for sit projekt. Og det er noget som rigtig mange får behov for. Fx også når jeg får nye henvendelser, og skal sælge min kvalitet. Og specielt overfor vanskelige kunder. Så er det rart at man har erfaringer fra debat fora, sådan at man hurtigt kan argumentere.

JEg kan selv finde på at skrive sådanne kommentarer netop for at provokere, så jeg kan se om personen, har sat sig ordentlig ind i tingene.....

/Kenneth

Er måske lidt højrøvet :) Men jeg synes bare han har en genial idé :D

Hilsen

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Hej Emil

Idagens DK er en god ide ikke altid nok, desværre.....Skype-SadSmile

Men ellers giver jeg dig ret, at med det rette indhold, og den rette måde at bygge det op, så kan det blive en fantastisk ide.

Så et godt råd er ikke at lade sig slå ud af de bemærkninger, eller ignorer dem. Men tage dem tilsig, og så se på hvad modargumentet på det kan være.

/Kenneth

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:15

Jep, men som det hele handler om, så har jeg sendt dig en pb trådstarter.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:00

Jeg er enig med Mette. Alt kan selvfølgelig lade sig gøre, og ferie/rejse markedet er traditionelt et market der er penge i, både i rejsebrancens affiliate programmer og f.eks. adsense.

Når det så er sagt, så er der rigtig mange sites i det market. Og mange der har det samme generelle fokus som du sigter mod. For at få et site op der kan matche dem skal der ligges rigtig rigtig mange timer i at skrive indhold. Et community er heller ikke noget der kommer af sig selv, og kan være svært at sætte op når andre konkurrenter har store communities der har kørt i årevis. Hvorfor skulle folk skifte til dit - især i starten når der er få/ingen andre brugere?

Hvis det er noget du vil lave noget hoppy projekt, så go for it. Hvis det er noget du for alvor vil tjene penge på, tror jeg ikke på det.

Som andre har nævnt skal du i så fald differentiere dig fra de andre. Find et unikt koncept til en meget specific målgruppe i rejsesegmentet (f.eks. feriesteder til børnefamilier, rejser til unge, seniorvenlige feriesteder, whatever) som du syntes er interessant.

Jeg forstår ikke kritikken af at få indlæg der siger at ideen ikke holder. Det må vel være bedre at få det input i starten inden man bruger hundredevis af timer på at udvikle et site med begrænset potentiale?

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21

Det er præsist lige det som Mads og også Kenneth skriver jeg mener, med min kommentar og jeg undskylder da gerne for mit meget direkte svar. Men det må da uden lige være bedre at høre kritikken nu end senere hvor man har brugt mange timer og penge på projektet også opdager det ikke er gennemtænkt og flopper.

Wink

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:26

Jeg vil også anbefale at i begge (Emil Og Franky) tager et iværksætter kursus. Det har jeg selv gjort og det var meget lærerigt og man får utroligt meget feedback på sin ide. Ideen løber ingen steder, så tag kurset inden du/I springer ud i iværksætterlivet.

MVH Mette

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:39

Hej Mette og andre 'kritikkere' :-)

Jeg forstår udmærket godt hvorfor I er kritisk overfor idéen, og tak for jeres kritik! 

Nu skal I også huske på at I kun har fået et plot om idéen, altså I har ikke fået idéen i detaljer. 

Emil og jeg arbejder pt. stadig på idéen, og lige nu arbejder vi på hvordan vi differentiere os fra andre rejsefora (specifik målgruppe osv.) 

Fordi jeg gerne vil arbejde med rejser/ferie, er fordi jeg har en passion for at rejse og møde fremmede kultur, kort sagt. 

Mvh. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Mette Møller Nielsen:
tager et iværksætter kursus. Det har jeg selv gjort og det var meget lærerigt og man får utroligt meget feedback på sin ide

Hej Mette

Feedback, er kun relevant, når man ikke tror på sin ide.

/Kenneth

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)