jeg sætter hermed mit første lille affiliate prokjekt til salg! adressen er :http://bredbandoversigt.dk/ siden har eksisteret i et par måneder og har dagligt omkring 40 besøgende. der er plads til mange forbedringer af siden og placeringerne i google er ikke gode for at sige det mildt ! nå men hvor kommer trafikken så fra ? jeg har deltaget i et par forums omkring bredbånd, mobilt bredbånd osv. og har så hivet de besøgende ind derfra hvilket er noget jeg har brugt omkring 45min på hverdag som jeg sku ikke gider mere:) indtjeningen har været på omkring 1400kr i juni måned. siden har bestemt potentiale til at tjene gode penge hvis du altså gider at bruge tid på at skrive artikler, link building osv. jeg kører med kampagner far euroads og tradedoubler. jeg har ikke nogen fast pris så smid mig et bud min mail er: ramiandersen@gmail.com eller send mig en pb her på amino. hvis du har nogle spørgsmål så fyrer du bare løs :) |
Hvad er indtjeningen? og hvad har det samlede overskud været? Hvad er mindsteprisen?