Jeg har haft min erhvervskonto hos Danske Bank i nogle år efterhånden og har ikke kunne klage voldsomt over dette, da de har givet hvad vi er blevet enige om. Det sidste år har de fjernet den forrentning der har været på indlåns kontoen. Hvilket jeg på sin vis har accepteret, da jeg ikke har gjord nogen indsigelser. Men nu er de begyndt at tage et gebyr for man komme og sætter penge ind i banken, hvilket for mig er meget uforståeligt. Man kan da ikke have en bank, hvor man ikke kan sætte penge ind? De få gange om året jeg sætter penge ind er gerne hvis en kunde har betalt kontant, og jeg har ingen kunder der betaler 50000 kr. kontant. Det vil ofte være mellem 100 - 8000 kr. der er kommet kontant. Jeg kunne så lade dem ligge i en kasse derhjemme, men jeg kan nu godt lide at have mine penge i banken, derfor går jeg gerne ned med dem. De har valgt at tage 20 kr. for hver kontant indbetaling, ydermere har de valgt at tage 1% af beløbet, dette kalder de omsætningsgebyr?!?! Men de er ikke rigtig til at snakke med, kommunikationen stoppede, da jeg sagde jeg fandt det totalt uacceptabelt og ikke ville være med til at betale disse gebyr. Jeg har efter ca. 1 måned skrevet til personen igen og bedt om en dialog omkring dette. Men alt i alt vil jeg mene det er tid til at finde en ny bank, så er der nogen der vil anbefale sin bank?? |
Har været kunde i Sparekassen Balling i nogle år, og jeg kan med sindsro anbefale denne bank til samtlige nye kunder.
Fordelen ved Sparekassen Balling, er ganske simpelt, at det er meget nemmere at komme i kontakt med banken, medarbejderne kan selv tænke og dernæst forholder sig til kunden hvor de helt "store" banker virker som om de slavisk følger en fremgangsmåde, der absolut ikke er tænkt til at kunne hjælpe kunden - men nærmere sikre bankens r*v..
Desuden bliver man *altid mødt med et smil*, og selvom jeg ikke kommer i banken særligt ofte, virker det som om at de alligevel stadig kender én.
Mange tommelfingre op til Sparekassen Balling!
Som jeg også har skrevet på TrustPilot
Det store spørgsmål kan være, om de mener at ens virksomhed er sund, for ellers vil de ikke have en som kunde - nok også derfor de ligger på #7 på banklisten sundhedsliste