Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gratis reklame til min affilate hjemmeside eller for lidt penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger reklame til ungarbejde.net som henvender sig til folk der har svært ved at få job. Jeg vil helst have at reklamen er gratis, men kan selvfølgelig betale men budgettet er lille, meget lille, da jeg kun er 16 år.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:34

Jeg tror det vil hjælpe dig, hvis du brugte noget mere tid på dit website.

Hvis du gerne vil have folk til at linke til dig, er du også nødt til at have noget indhold, som man gerne vil linke til.

Det her er ment som konstruktiv kritik, og ikke et forsøg på at sable din hjemmeside ned. Der er ting at overveje såsom:

- Skal siden have en søge-funktion, når der kun eksisterer én side?

- Mere indhold til besøgende (hvad er det rent faktisk siden forsøger at gøre/hjælpe mig med?)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:52

Hej Gareth

Skal jeg lave et banner også ligge det på min side esvo.dk? Den henvender sig til folk der ønsker en wordpress blog opsætning.

Du får det gratis, da jeg ikke tror mit site bliver det mest besøgte. Men det er da bedere ind ingen ting ikke? :)

Send mig en pb med hvordan banneret skal se ud, så laver jeg banner og sætter ind på mit site gratis.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 00:09

Hej,

Nu ved jeg ikke om du søger mere reklame, men jeg har dog et par facebook sider med mange "fans" som du kunne få din reklame på. Siden du ikke har noget stort budget, så kan vi nok godt finde en meget billig og samtidig fair pris for os begge to. Kontakt mig på min mail som står nedenfor, hvis du er interesseret i at høre mere/links til siderne.

reklame@tjengavekort.dk

Med Venligst Hilsen

Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt off-topic, men jeg synes din sides domæne ligger sig alt, alt for meget op af Ungarbejde.dk 
Ville helt klart anbefale dig at skaffe dig et orginalt domæne - også fordi at dine besøgene kan jo komme til at forveksle dit domæne med Ungarbejde.dk

Tilbage til emnet: hvis du gerne vil have 'gratis reklame', så skriv noget indhold, som folk har lyst til at linke til - enten på facebook, blogs, hjemmesider eller portaler.
Det er gratis reklame og den bedste form for reklame du kan få 

PS: Få også lige ordnet designet. Det er hæsligt at se på Stick out tongue 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)