Jeg søger reklame til ungarbejde.net som henvender sig til folk der har svært ved at få job. Jeg vil helst have at reklamen er gratis, men kan selvfølgelig betale men budgettet er lille, meget lille, da jeg kun er 16 år.
Nu ved jeg ikke om du søger mere reklame, men jeg har dog et par facebook sider med mange "fans" som du kunne få din reklame på. Siden du ikke har noget stort budget, så kan vi nok godt finde en meget billig og samtidig fair pris for os begge to. Kontakt mig på min mail som står nedenfor, hvis du er interesseret i at høre mere/links til siderne.
Lidt off-topic, men jeg synes din sides domæne ligger sig alt, alt for meget op af Ungarbejde.dk Ville helt klart anbefale dig at skaffe dig et orginalt domæne - også fordi at dine besøgene kan jo komme til at forveksle dit domæne med Ungarbejde.dk
Tilbage til emnet: hvis du gerne vil have 'gratis reklame', så skriv noget indhold, som folk har lyst til at linke til - enten på facebook, blogs, hjemmesider eller portaler. Det er gratis reklame og den bedste form for reklame du kan få
PS: Få også lige ordnet designet. Det er hæsligt at se på