Hej derude, Jeg er en dreng på 15 år, som overvejer at starte en webshop op. Men der er et par ting, som jeg er i tvivl om. Hvis vi nu siger, at jeg vil sælge iPhone covers, og jeg køber 50 af disse http://m.alibaba.com/product-gs/439603299/aluminum_bumper_hard_case_iphone_4.html 1. Er det så lovligt eller ulovligt at sælge videre? 2. Og kan man sagsøges for det? Jeg håber virkelig, at I vil hjælpe! På forhånd tak. |
Søger hjælp vedr. webshop
Hey Jonas Lige saa du ved det. Skal du opkobe varer fra lande uden for EU ( Tredje lande ) skal du registrers som importor. Undskylder de manglende bogstaver er i ulandet... Mvh. Kristian Lim Andersen |
Ole: Kristian: Er det dyrt? |
Jonas at starte en forretning koster generalt lidt på penge pungen så du skal af med en smule, du skal ikke regne med at få en webshop op for 100-200 kr. Vi kan hurtigt snakke 1000 kr eller 20.000 kr, kommer an på størrelse, også skal der også ligges meget arbejde i det.. Hvad har du af økonomi ? Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Emil: Det er jeg godt klar over, men før jeg starter, skal jeg jo vide, om man gerne må købe de der iphone covers, og så sælge dem videre. :) |
Ja det er ulovligt at sælge kopi vare og det kan man blive sagsøgt for det |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.