Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til at forbedre min pagerank på www.hornskovvindberg.dk - Der er pt en pagerank på 1.

Domænet er et par år gammelt efterhånden, jeg har lavet w3c-validation af html koderne de fleste steder, og jeg opdaterer hjemmesiden flere gange om ugen med nye artikler osv. Udover det er jeg igang med linkbuilding.

Nogen forslag til hvad jeg bør gøre/bør gøre anderledes?

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke koncentrere dig om din PR. I stedet skal du koncentrere dig om dine placeringer i Google, også kommer PR helt af sig selv. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:32

Jesper Jensen:
Du skal ikke koncentrere dig om din PR. I stedet skal du koncentrere dig om dine placeringer i Google, også kommer PR helt af sig selv. 

Right on. Fordi pagerank er ivirkeligheden et begreb google har opfundet for at forvirre gør det selv seo folk.

prøv at læse outsmarting google. 

så finder du ud af at pr ikke betyder så meget som en flad 5 øre.

Jeg kunne faktisk godt lave en gratis wordpress blog også få den op på pr. 8 i løbet af et år og stadig ikke ranke så forfærdeligt godt på mine fraser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:47

Seo++:

Jeg kunne faktisk godt lave en gratis wordpress blog også få den op på pr. 8 i løbet af et år og stadig ikke ranke så forfærdeligt godt på mine fraser.

Det vil jeg rigtig gerne se :) Da meget få sider har Pr 8.

MENER der kun er 1 side i DK, der har pr. 7 og det er studieogelevjob.dk.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:32

Christopher Roelann:

Seo++:

Det vil jeg rigtig gerne se :) Da meget få sider har Pr 8.

MENER der kun er 1 side i DK, der har pr. 7 og det er studieogelevjob.dk.

jeg vil også lige se før jeg tror det , okay der er mere end en side i DK med pr 8 f.eks. ålborg universitet har det også, men så let er det ikke opnå pr 8

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:24

Seo++:

Jesper Jensen:

Right on. Fordi pagerank er ivirkeligheden et begreb google har opfundet for at forvirre gør det selv seo folk.

prøv at læse outsmarting google. 

så finder du ud af at pr ikke betyder så meget som en flad 5 øre.

Pagerank blev opfundet for at måle vigtigheden af sider i forhold til linkbacks helt tilbage før Google blev stiftet. Det er korrekt det ikke bruges i dag, men det passer ikke at Google har opfundet det blot for at forvirre.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:20

Thomas Frost:
Pagerank blev opfundet for at måle vigtigheden af sider i forhold til linkbacks helt tilbage før Google blev stiftet. Det er korrekt det ikke bruges i dag, men det passer ikke at Google har opfundet det blot for at forvirre.

Enig med Thomas. Dog er jeg ikke sikker på om Pagerank spiller ind i rankings eller ej. Muligvis en smule. 

Det er i hvert fald ikke helt sort og hvidt at pagerank er ligegyldigt.

Hvis nogen vifter med et dansk PR8 site til en billig penge foran næsen på mig, skal jeg nok slå til - fuldstændigt uden at tage hensyn til rankings. Og det tror jeg de fleste som kender til søgemaskineoptimering også ville.

Har noget en pagerank på 8 er der enten rigtigt mange rigtigt gode links til siden eller der er nogle få helt ekstremt tunge links til siden. Under alle omstændigheder betyder det at der er et godt fundament for at opnå rankings kort fortalt.

Med hensyn til om danmarks største pagerank tilfalder aalborg universitetscenter eller en studiejobportal: Her er et sted at studere den slags: http://netnationen.dk/lists/pagerank/ :-)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:17

Ok jeg accepterer udfordingen.

Lægger min blog op i morgen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:34

Seo++:

Ok jeg accepterer udfordingen.

Lægger min blog op i morgen.

vil du ikke gøre det ved min stripper blog , jeg vil simpelthen blive så super glad Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:53

Anders Saugstrup:

Med hensyn til om danmarks største pagerank tilfalder aalborg universitetscenter eller en studiejobportal: Her er et sted at studere den slags: http://netnationen.dk/lists/pagerank/ :-)

Mvh Anders

minisand.dk og frihjemmeside.dk står begge til at have en PR8, men det er vist en fejl.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)