Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt webhotel der kan klare disse spesifikationer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg søger et billigt (og stabilt) webhotel hvor jeg kan smide min shop over på. jeg kender intet til de betalings løsninger der er da jeg har hostet mine sider selv i lang tid nu.

men da det ikke er en mulighed mere så er jeg nødsaget at gå et andet sted hen jo :o)

Krav:

• plads minimum 4500 mb plads
  • fri trafik (hvilket er en  selvfølge hos de fleste efter hånden)
  • safe_mod is disabled;
  • GD library is installed;
  • cURL support is enabled;
  • file_uploads is enabled;
  • .htaccess file (supported) 
  • sql database
  • minimum 128 mb ram gerne mere :-)
  • Minimum 30 tråde (forbindelser)

Har i nogen ide om hvor  jeg kan finde dette? jeg har sidet og kigget på one da jeg ved de har safe_mod is disabled; men er der andre? jeg ved ik helt om one er løsningen da jeg har læst modstridende ting på nette om dem.

Mvh. Joachim

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:03

Joachim:

• fri trafik (hvilket er en  selvfølge hos de fleste efter hånden)

Hej Joachim.

Lige til info er der intet der hedder "Fri trafik" og det er ikke en selvfølge efterhånden. Det er et misforstået koncept som kan koste dig dyrt hvis du har en side du er seriøs med og køre en evt. indtægt fra, da der tit har været scenarier hos disse firmaer hvor tilgang til siden er lukket, eller ekstra regning er modtaget fordi man har brugt mere end den typiske billig-webhotel bruger.

Tag et kig på Meebox.net - De ved hvad de laver.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 23:20

Fri trafik er og forbliver fri trafik. men det er nu heller ikke den vigtigste af det overstående.

så hvem er bedst Meebox eller ML hosting? de ser begge fornuftige ud og jeg hælder mest til ML hosting. er der nogen der kan anbefale dem over Meebox? eller omvendt :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joachim:
Fri trafik er og forbliver fri trafik.

Så nærlæs betingelserne hos dem der tilbyder "Fri trafik". Der står tit at hvis du rammer en usynlig grænse som kun de kender så kan dit hotel lukkes. Det er IKKE fri trafik.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fri trafik er ligeså fri som alt andet her i verden der er "ubegrænset" ... der er en grænse, du kender den bare ikke, dermed køber du reelt noget du ikke ved hvad er.

Det svarer lidt til at du kommer ind til mig og skal ha tanket din bil, jeg hælder benzin på og beder om 500kr, og du spørger hvor meget jeg hælder i og mit svar er "nok", hvis vi så ikke er enige om hvad "nok" er så forsøger du at køre til Frankrig og strander et sted fordi mit "nok" altså ikke var helt nok alligevel.

Så vær bare ignorant omkring det, det rammer kun dig selv når det går galt :-)

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 06:47

vis der findes en magisk grænse så er det jo ikke fri trafik vel. der er ganske vist folk der prøver at bøje fri trafik så det passer på deres produkter. og alt efter hvad mand skal bruge et webhotel til kan jeg da godt se at der i visse tildfælde ikke kan gives fri trafik til "normal" pris.

men vi kommer ikke uden om at fri trafik er FRI TRAFIK. her er betingelserne fra dem jeg valgte

14.1.Der medfølger fri trafik og båndbredde med til Small, Medium og Large webhoteller, hvis kundens webhotel tillader download af video, lyd eller andre filer, forbeholder ML Hosting sig ret til at pålægge båndbredden en grænse på 25 gigabytes pr. kalender måned. Ikke-fil-distributionsanvendelse vil dog forblive upåvirket af en eventuel grænse.

som i kan se har de også en (lad os kalde det en way out') men for de normale brugere der skal bruge et webhotel til hosting af en hjemmeside eller hvad det nu kan være så er der FRI TRAFIK

så fri mig for jeres fri trafik er ikke fri trafik bøvl. det er fint i vælger nogen som sælger humbug. surt men så læs betingelserne en anden gang så i ved hvad i køber

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:05

Dvs. de kan slippe ud af aftalen om fri trafik, hvis du har andet en tekst på din hjemmeside... Hvis du smider et billed op på din hjemmeside, så er det fil download = ergo har din lov til at stoppe det.

I bund og grund skriver de - hvis du bruger over 25GB, så bestemmer vi selv hvornår vi har lyst til at lukke for din hjemmeside.

Igen - med mindre du kun har tekst på din hjemmeside... Og ærlig talt kan jeg ikke erindre hvornår jeg sidst har besøgt en hjemmeside med KUN tekst...

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 09:23

De glemmer vist lige denne sætning:

Ikke-fil-distributionsanvendelse vil dog forblive upåvirket af en eventuel grænse.

det betyder at der skal være tale om en direkte filserver til download af filer og ikke normal website så man jo ikke som sådan download filer fra! (ja ja man henter filer midlertidigt for at se dem)

så den holder vist ikke. nå men tilbage på sporet. kan i komme med et godt forslag til eller anbefale en ad de 2 hosting firmaer ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:27

Joachim:
vis der findes en magisk grænse så er det jo ikke fri trafik vel

Det har du ret i, men derfor sælger de det alligevel som fri trafik. Grunden er at kunderne efterspørger det og hvis en kunde kan vælge mellem et webhotel med fri trafik og et med 100 GB trafikgrænse, så vil de for det meste vælge det med fri trafik - uanset hvad der står i betingelserne.

Joachim:
14.1.Der medfølger fri trafik og båndbredde med til Small, Medium og Large webhoteller, hvis kundens webhotel tillader download af video, lyd eller andre filer, forbeholder ML Hosting sig ret til at pålægge båndbredden en grænse på 25 gigabytes pr. kalender måned. Ikke-fil-distributionsanvendelse vil dog forblive upåvirket af en eventuel grænse.

Jamen hvorfor skriver de så ikke at alle kunderne har en grænse på 25 GB pr måned? Det er altså også meget for en normal hjemmeside.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)