Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave/finde en affiliate reklame

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har "kigget" på en masse forskellige affiliate sites, med en masse reklamer, der har inspireret mig en del. Mit spørgsmål er så hvordan man opnår/aftaler det med de forskellige selvskaber. 

Fx. hvis jeg nu havde en side, der sammenligner forskelige abonnementspriser fra mobilselskaber. 

Jeg ved godt at man kan finde en masse reklamer inde på diverse sites (Fx IQ Media), men er det virkelig sådan man gør? 

Hvis vi igen antager at jeg har siden med mobilabonnementer. Så vil jeg jo gerne have links til de store mobilselskaber (TDC, 3 osv.), men dem kan man jo ikke finde inde på sites som fx IQ Media?

Så til dem der er gode til det med affiliate, skriver i til de forskellige selvskab selv og aftaler en pris?

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:23

De fleste mobilselskaber benytter sig af affiliate - du skal bare finde blive affiliate partner flere steder. 
Fx er TDC kun på Tradedoubler, så vidt jeg ved.

Derfor opret dig som bruger på de forskellige affiliate sites og se hvor du bør tage dine kampagner fra. 

 iPhone 6

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:42

Hej Gustav.

Ja, opret dig ved bl.a. IQ, Euroads, Tradedoubler, ADservice, Mikkelsen m.fl., så får du adgang til de fleste affiliate kampagner indenfor de forskellige produkt områder, herunder også mobilabb..

Men undlad at bruge din hovedmail i dine tilmeldinger til affiliate udbyderne, da du får tilsendt rigtig mange opdateringsmails hver eneste dag.

Dbh Tom

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:55

Tom Donbæk:
Men undlad at bruge din hovedmail i dine tilmeldinger til affiliate udbyderne, da du får tilsendt rigtig mange opdateringsmails hver eneste dag.

Og derfor er det en god idé at bruge en mail du læser ofte, da der - i hvert fald hos AdService - også kommer beskeder om hvilke bannere du skal pille ned,

Derudover kommer der en masse god information som er rigtigt interessant.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:58

Mange tak for jeres svar, det er rigtigt brugbart! ;)

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:44

På min blog om affiliate marketing har jeg sidste år udgivet en liste over en række danske affiliate netværk. Mit råd til dig er, at oprette en bruger hos så mange som muligt, så du kan se hvilke kampagner de forskellige har og hos hvem du får højeste payout.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)