Jeg ved ikke om det er rette forum at sætte dette op, men jeg har en iPhone 4 jeg gerne vil af med. Den er købt i Februar i år, og har stort set kun ligget rundt hjemme.
Den har altid haft beskyttelsescover der dækker bag + sider + beskyttelsesfilm på forsiden, så den har ikke nogle fejl. Er aldrig blevet tabt, ser ud som ny.
Opdateret til nyeste Firmware, Ikke sim-låst, aldrig været Jailbreaket eller andre software relaterede ændringer.
Naturligvis i orig. box og inkl alt udstyr.
Har et Ed Hardy Cover til den (249kr? eller noget), og ellers de sædvanlige dele der medfølger, som lader/stik osv.
Prisidé er vel noget lign. 3500 i forhold til hvad jeg lige hurtigt skimtede online, men ved hurtigt salg så kan jeg godt gå med til 3000?
Umiddelbart en temmelig høj pris for en brugt telefon, de fleste herinde kan købe telefonen uden moms og før skat. Jeg går ikke ud fra at der er moms-faktura på købet?
Mener at 2900 er mange penge, da rygter om at ny iPhone vil blive sat i produktion i august, og hvis ikke så komme på markedet inden for et halvt til højst 1 år. Vil gerne høre hvis din pris ændrer sig. :)
Tak emil :) Jeg synes nu også 2900 er yderst fornuftigt for en stort set "ny" iPhone uden ridser/mangler der endda ikke er sim-låst. Prisen kommer ikke længere ned. Ellers beholder jeg den hellere selv.