Men vi undrer os mere over hvad i synes er den bedste AI til dagligdagssager? Vi har i længe brugt Microsoft Copilot, fordi det er baseret på ChatGPT, men kan søge nettet. Men vi begynder at føle at Gemini måske er en bedre løsning. Der er mange AI's som ikke gider at gøre hvad du siger pga. de er bange for at krænke folk eller sige noget galt der ender i nyhederne. Men hvad bruger i til dagligdagen? De simple og svære spørgsmål der ikke kræver en specifik AI til? |
Hvilken AI er bedst efter jeres mening til daglig brug af diverse samtaler?
- 1
Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed
Lige et lille spørgsmål Jeg synes tit at man læser om gratis AI apps, men når man så går ind for at finde en app, så koster det x antal kroner om måneden at benytte. Kender i en gratis AI app, som man kan benytte uden at skulle betale for den til tekster og til at lave billeder? Pft 😊 |
Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk
Da AI kræver GPU kraft, er det ofte sjældent at finde noget godt gratis. |
simple og komplekse opgaver, og den føles mest hjælpsom og fleksibel i samtalen. Microsoft Copilot er også stærk, især hvis man arbejder i Office-pakken, da den har internetadgang og integration med Word, Excel osv. Kort sagt: ChatGPT og gerne pro modellen til generel brug – Copilot eller Gemini hvis man er dybt inde i Microsoft eller Google. Synes jeg |
Tak for svar. Det giver god mening, tænkte bare at der måske var nogle online gratis tjenester ligesom med så mange andre services man finder på nettet. Efter lidt undersøgelse kan jeg se at det ikke koster det helt vilde. Hav en god weekend |
Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk