Hej alle Aminoer, Når i har tilbud kørende på jeres hjemmeside, vælger i så at starte tilbuddet, når der er folk der ikke har købt længe? Vi startede tilbud på vores hjemmeside, og så var der en der skrev at han havde købt til fuld pris for en uge siden. Vi overfører ham differencen tilbage, for at give god service. Nu bliver folk ved med at skrive at de også har købt, og forventer at de også får pengene tilbage. Syntes det er super træls, for begge parter. Men hvis jeg selv havde købt noget på tilbud, så ville jeg aldrig skrive og forvente pengene tilbage, sådan er det jo med tilbud, tænker jeg. Tilbuddet er lige på smertegrænsen, men vi er nødt til at gøre det, da en kæmpe konkurrent pludselig har fået samme vare som os, og derfor lidt udkonkurrenter os. Nu gør vi det, fordi vi godt vil ude god kundeservice, men hvordan plejer i at takle sådanne situationer? |
De har vel som sådan ikke krav på at få penge tilbage blot fordi i har det på tilbud nu, og ikke havde det for en uge siden.
At det så kunne give badwill, ikke at betale penge tilbage, er en anden sag.
Men når det så er sagt, så burde i vel henvise til noget i har skrevet ned (som handelsbetingelser) hvor der står, hvad der sker hvis de finder varen billigere en uge senere hos jer.
Personligt, er jeg af samme holdning som dig. Jeg mindes også at have købt et nyt fjernsyn, der så kom på tilbud en uge efter, hvor jeg kunne have sparet 500 kr., men det gjorde jeg godt nok intet ud af, og tænkte at nå ja det var bare ærgerligt.
Alternativet, er at de kan benytte sig af de 14-dages returret, sende varen tilbage, og derefter købe varen igen (om der så er noget af spare tvivler jeg på)