Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske webhotel?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et mindre dansk website hostet ved One.com. Sitet har ikke specielt meget trafik, så et billigt webhotel burde egentlig være nok, men jeg har fået nok af de langsomme load-tider. Det kan helt sikkert ikke være godt for sitet's placering i Google.

Hvad er det bedste danske webhotel, hvor man kan være sikker på ordentlig respons- og oppetid?

Jeg har læst en del gamle indlæg her på Amino, hvor UnoEuro bliver anbefalet. Jeg er dog lidt nervøs for bare at skifte fra én billig udbyder til en anden billig udbyder. Det har næsten samme pris. Kan jeg være sikker på bedre load-tider hos UnoEuro eller vil I anbefale en dyrere løsning?

På forhåndt tak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:32

Nu kan det være svært at definere "Bedste danske webhotel", da det kommer an på mange ting - især med hvilke øjne, man ser og hvilke behov man har.

Jeg er selv lige skiftet til Meebox, som har forskellige løsninger. Den pro-løsning, som jeg har købt er jeg rigtig godt tilfreds med - jeg har virkelig fået meget for pengene.

De har også nogle løsninger ift. billig webhosting, som du kan kigge på. Hvis du har lidt forstand på det, så kan du se, at du får rigtig meget for pengene - måske langt mere end du i virkeligheden har behov for, hvis du "bare" skal have et billigt webhotel.

Jeg har benyttet Meebox en uges tid nu, og har ikke oplevet problemer, hverken ift. oppetid eller langsomme loadtider - alt kører som det skal.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:39

Jeg har haft one som webhotel, og jeg var langt fra tilfeds. Skiftede til MLhosting og dem anbefaler jeg nu. Bruger dem til alle min sider og load tiderne, oppetid og support er bare super.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

AdXpert:

Jeg har et mindre dansk website hostet ved One.com. Sitet har ikke specielt meget trafik, så et billigt webhotel burde egentlig være nok, men jeg har fået nok af de langsomme load-tider. Det kan helt sikkert ikke være godt for sitet's placering i Google.

Hvad er det bedste danske webhotel, hvor man kan være sikker på ordentlig respons- og oppetid?

Jeg har læst en del gamle indlæg her på Amino, hvor UnoEuro bliver anbefalet. Jeg er dog lidt nervøs for bare at skifte fra én billig udbyder til en anden billig udbyder. Det har næsten samme pris. Kan jeg være sikker på bedre load-tider hos UnoEuro eller vil I anbefale en dyrere løsning?

På forhåndt tak.

Hvad kører du af software på dit webhotel? UnoEuro har jeg rigtigt gode erfaringer med, selvom priserne er lave, kører serverne rigtigt fint (med solide load levels under 1). Meebox, som andre har anbefalet her i tråden er jeg også ovenud tilfreds med. Magentohotel hører jeg meget godt om, de kunne være en mulighed, hvis det er det, du kører med af software.

Såvel UnoEuro om Meebox kører med CloudLinux, hvilket sikrer dig i nogenlunde fornuftig grad mod at andre brugere på samme server lægger den ned med overforbrug eller løbske scripts.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:16

Kasper:
Hvad kører du af software på dit webhotel?

Jeg kører Joomla.

Kasper:
UnoEuro har jeg rigtigt gode erfaringer med, selvom priserne er lave, kører serverne rigtigt fint (med solide load levels under 1)

Det lyder som om UnoEuro er det bedste bud. Smile

Tak for hjælpen.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 16:28

Har både sider hostet hos One.com og UnoEuro i øjeblikket. Prisen er stort set den samme, men hastigheden han overhovedet ikke sammenlignes.

UnoEuro kører meget bedre end one.com der efter min mening er stort set ubrugeligt. Min stemme falder derfor på UnoEuro.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:30

trods Surftowns problemer idag efter regnvejret er de stadigvæk er ret godt bud! Jeg har ikke haft nogen problemer ud over det igår/idag og det fungere bare..

Meebox er også et rigtigt godt valg, Super fed service, fungere bare!

Det er lidt en religionssag om du vil vælge Meebox eller Surftown i min optik, da de begge er super gode i mine øjne.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40

Jeg har brugt Unoeuro i nogle år, og det kører bare. Billige, god og stabil service, god supprt - har intet at klage over.

Du kan også få 3 mdr gratis webhotel ved at bruge denne rabatkode: MR93YG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:48

AdXpert:

Jeg har læst en del gamle indlæg her på Amino, hvor UnoEuro bliver anbefalet. Jeg er dog lidt nervøs for bare at skifte fra én billig udbyder til en anden billig udbyder.

Ja, det er klart at du ikke kan finde danmarks bedste webhotel i kategorien som koster en 10-er om måneden eller noget i den stil.

Det er rigtigt nok at der er kæmpe kvalitetsforskelle på billigudbyderne, men hér er det jeg har set ske i løbet af de sidste 6-7 år i det marked: Det skifter. Et år har den ene udbyder et skrækkeligt ry (surftown fx) næste år er det en anden udbyder (gigahost) og næste år er det en tredie (one.com). Og så løber alle til unoeuro fx. Men i den prisklasse kan du altså være helt sikker på at træerne ikke vokser ind i himmelen. Så forbered dig på at tiderne skifter, for det gør de nok igen igen.

Hvad er så danmarks bedste webhotel? Mit bedste gæt er at det er pil.dk og derfor har jeg lagt mine ting hos dem.

Et par af de andre store navne i den dyrere ende har jeg set svigte over det seneste år, så valget faldt på Pil.

Mvh Anders

PS. Hatten af for Unoeuro, for de har sgu gjort det godt. Jeg er bare en skeptiker mht fremtiden pga det jeg har set hos alle de andre billige udbydere med billige priser over årene.

Og i den billige ende har jeg faktisk en helt anden favorit, selvom de er 50 gange langsommere til at svare deres supportemails. Og det er gigahost fordi det er så let og billigt at styre en stor stak domæner, databaser og emails. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)