Jeg har et mindre dansk website hostet ved One.com. Sitet har ikke specielt meget trafik, så et billigt webhotel burde egentlig være nok, men jeg har fået nok af de langsomme load-tider. Det kan helt sikkert ikke være godt for sitet's placering i Google. Hvad er det bedste danske webhotel, hvor man kan være sikker på ordentlig respons- og oppetid? Jeg har læst en del gamle indlæg her på Amino, hvor UnoEuro bliver anbefalet. Jeg er dog lidt nervøs for bare at skifte fra én billig udbyder til en anden billig udbyder. Det har næsten samme pris. Kan jeg være sikker på bedre load-tider hos UnoEuro eller vil I anbefale en dyrere løsning? På forhåndt tak. |
Nu kan det være svært at definere "Bedste danske webhotel", da det kommer an på mange ting - især med hvilke øjne, man ser og hvilke behov man har.
Jeg er selv lige skiftet til Meebox, som har forskellige løsninger. Den pro-løsning, som jeg har købt er jeg rigtig godt tilfreds med - jeg har virkelig fået meget for pengene.
De har også nogle løsninger ift. billig webhosting, som du kan kigge på. Hvis du har lidt forstand på det, så kan du se, at du får rigtig meget for pengene - måske langt mere end du i virkeligheden har behov for, hvis du "bare" skal have et billigt webhotel.
Jeg har benyttet Meebox en uges tid nu, og har ikke oplevet problemer, hverken ift. oppetid eller langsomme loadtider - alt kører som det skal.