Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr i DK – Har det en chance?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sige at nu er et system som Fiverr i Danmark, da jeg i sidste uge startede underenplov.dk :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:15

Mikrojobs.dk:

Et andet spørgsmål ;-)

Hvor mange herinde (eller som kommer forbi denne tråd) kender fiverr.com??

Jeg gør. :)

Er nok også en af de få som faktisk benytter Fiverr som en indtægtskilde. Bruger ca 20 timer om ugen på fiverr opgaver.

Jeg har kigget på flere Danske sider, men ærlig talt så skal der meget til før jeg rykker fra fiverr over til noget der er Dansk. De fiverr "kloner" jeg har set er enten lukket eller lavet om til noget helt andet end fiverr stil.  Alt for useriøst til jeg vil rykke mine 20 timer over til Danske sider og risikere at miste indtjeningen.

Men vil alligevel smide en ind på underenplov om et par uger og se om der sker noget derinde. Tror jeg da jeg gør. :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 16:37

Kim Vinberg:
Men vil alligevel smide en ind på underenplov om et par uger og se om der sker noget derinde. Tror jeg da jeg gør. :)

Du skal i hvert fald være meget velkommen! Og det udelukker jo ikke nødvendigvis det andet ;)

Nu er det jo meget interessant for mig at høre hvad der barrierne for at få folk til at oprette sig (og sælge opgaver) på underenplov.dk. Som jeg forstår dig er det primært en stor brugermasse og troværdighed på sitet? :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:43

Mads Jensen:

Kim Vinberg:

Du skal i hvert fald være meget velkommen! Og det udelukker jo ikke nødvendigvis det andet ;)

Nu er det jo meget interessant for mig at høre hvad der barrierne for at få folk til at oprette sig (og sælge opgaver) på underenplov.dk. Som jeg forstår dig er det primært en stor brugermasse og troværdighed på sitet? :)

Ja præsis.  :) Det er i hvert fald det som lokker mig til at oprette mig på diverse sider :))

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 17:24

Kim Vinberg:
Ja præsis.  :) Det er i hvert fald det som lokker mig til at oprette mig på diverse sider :))

Tak for tilbagemelding :) Det er også de ting jeg arbejder med, men ting tager jo tid ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 17:34

Kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lykkedes.

Det kræver naturligvis en investering i hjemmeside, og markedsføring. Markedsføringen kunne vel ske med sjove videoer fra folk som gør noget for små penge. det bliver hurtigt sendt rundt, uden det koster dig noget.

Men jeg syntes bare du skal tage udfordringen op og komme igang

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 23:12

Jeg har haft samme ide omkring dette projekt, og jeg tror det holder.
Jeg har faktisk en script, der kan bruges, hvis du er interessede i et samarbejde evt?

Mvh

Mads 

Fra Aars
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:47

Hej Mads.

Fed side - og fedt navn :) Jeg vil selv registrere mig derinde nu.

Jeg håber snart i får mulighed for at tage betalingskort derinde. Det vil trække en hel masse nye kunder til.

Kan man se derinde, hvor mange der egentlig køber? Hvor mange brugere er der? købere og sælgere?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:17

Jeg ser ikke en dansk fiverr som en mulighed for at du kan lave en bare rimelig løn på de timer du smider i det, har brugt Fiverr så sent som i går, og dens store force er at der sidder masser mennesker fra hele verden der vil arbejde for en løn noget under hvad vi danskere forventer.

Går jeg på underenplov.dk kan jeg få sammensat en playliste, få skrevet et digt, fremført en sang eller få basis redigering af et billede i photoshop alt sammen for 80 kr pr opgave. På Fiverr kan jeg også få redigeret mine billeder, skrevet et digt, eller få fremført en sang, men for 28 kr. Det viser lidt om prisforskellen på Danmark og udlandet. (Men i mine øjne ligger underenplovs kunder så også i de lidt større opgaver end sangskrivning og billederedigering).

Jeg synes hellere at du skal overveje om ikke du kan komme op med noget unikt, noget nyt også håbe på at gøre det endnu større end fiverr. Hver gang man ser et koncept få succes vælter det ud på nettet med kopier, hvoraf ingen (eller i hvert fald meget meget få) får succes.

Først var det den der med at bytte en clips til en bil (eller var det et hus?), så var det den med den ene million pixels, så ville alle lave penge på facebook og affiliate aftaler, så er det kickstarter der skal klones og nu er det så fiverr folk prøver at kopierer. (Der var et blogindlæg herinde om dette for noget tid siden, men jeg kan ikke finde det lige nu, måske der er nogen som har et link?).

Fiverr har en unik position fordi de var de første (eller i hvert fald de første til at sætte sig fast i folks bevidsthed), og det er ret meget op af bakke at kæmpe med. Så find på noget unikt, og gerne noget der er så sjovt/anderledes/unikt at det genererer word of mouth, og derved kan vokse sig enormt stort.

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:36

Kim Vinberg:

Mikrojobs.dk:

Et andet spørgsmål ;-)

Hvor mange herinde (eller som kommer forbi denne tråd) kender fiverr.com??

Jeg gør. :)

Er nok også en af de få som faktisk benytter Fiverr som en indtægtskilde. Bruger ca 20 timer om ugen på fiverr opgaver.

Jeg har kigget på flere Danske sider, men ærlig talt så skal der meget til før jeg rykker fra fiverr over til noget der er Dansk. De fiverr "kloner" jeg har set er enten lukket eller lavet om til noget helt andet end fiverr stil.  Alt for useriøst til jeg vil rykke mine 20 timer over til Danske sider og risikere at miste indtjeningen.

Har du så fået nogle gode erfaringer med "underenplov" som du vil dele med andre?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)