Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr i DK – Har det en chance?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nielsen:

Kim Vinberg:

Mikrojobs.dk:

Et andet spørgsmål ;-)

Hvor mange herinde (eller som kommer forbi denne tråd) kender fiverr.com??

Jeg gør. :)

Er nok også en af de få som faktisk benytter Fiverr som en indtægtskilde. Bruger ca 20 timer om ugen på fiverr opgaver.

Jeg har kigget på flere Danske sider, men ærlig talt så skal der meget til før jeg rykker fra fiverr over til noget der er Dansk. De fiverr "kloner" jeg har set er enten lukket eller lavet om til noget helt andet end fiverr stil.  Alt for useriøst til jeg vil rykke mine 20 timer over til Danske sider og risikere at miste indtjeningen.

Men vil alligevel smide en ind på underenplov om et par uger og se om der sker noget derinde. Tror jeg da jeg gør. :)

Har du så fået nogle gode erfaringer med "underenplov" som du vil dele med andre?

Nu har jeg haft konto derinde siden det sidste indlæg og der er nogle ting som er meget tidskrævende i forhold til hvordan fiverr er.

Har haft lidt over 20 opgaver derinde, dog en del flere udenfor fra kunder gennem underenplov. Men der er ikke nok mennesker til lige mine typer opgaver, dem som sælger facebook likes og billige artikler ser ud til at få en del flere opgaver.  Ja ligesom de gør på fiverr ;)

Største problemet med den nu er faktisk antallet af folk. Der er mange som forventer en total ny hjemmeside og kun "få" som har lyst til at betale en ordenlig pris. Men for at den skal overleve skal der flere folk ind (både købere og sælgere)  - samt nogle funktioner som gør det at sende kodeord til hinanden nemmere, for det er et problem. Ingen vil have deres kodeord liggende på en side hvor de ikke kan fjernes igen, så dem sender folk over mail og kommunikationen forsætter som regel bare videre på mail. Det er i hvert fald min erfaring.

Udregnet ud fra hvor lang tid en opgave tager på fiverr og underenplov og antallet af gennemførte, så er det ca. samme indtjening det giver selvom jeg tager 160 per time på underenplov og 60 på Fiverr.  Årsagen er at på Fiverr er der mange flere nemmere opgaver som tager 2 minutter at klare og så er det tjent ind. 

Nå men er underenplov tiden værd?

Ja bestemt. Faktisk er den meget tid værd, når der på et tidspunkt kommer mange flere købere og sælgere ind så kan jeg flytte væk fra fiverr (det er nu nemmere når folk snakker dansk).

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at du delte dine erfaringer. Jeg havde lidt samme tanke at det ville kunne bestå på det grundlag at det er dansk og selvfølgelig hvis der er flere der bruger den.

Måske vi kunne starte en hype her på Amino?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)