Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøgende kan man få for 20.000 kr.?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ved godt det måske er meget svært at svare præcist på men kan nogen af jer give et bud på det?

Hvilken reklameform er bedst når det er forholdsvist overordnet reklame - reklame for en kategori på hjemmesiden? Banner? Adwords? Andre?

Nogen der kender nogle gode værktøjer til at estimerer antal besøgende?

Fortsat god weekend! :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:57

Hvad side er det?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Andni83:

Hej!

Ved godt det måske er meget svært at svare præcist på men kan nogen af jer give et bud på det?

Hvilken reklameform er bedst når det er forholdsvist overordnet reklame - reklame for en kategori på hjemmesiden? Banner? Adwords? Andre?

Mellem 400 og 50.000 Big Smile Det kommer jo helt an på emnet - og som Jesper også efterlyser: en URL ville være nyttig.

Og så tror jeg du bliver nødt til at specificere denne sætning:

"Hvilken reklameform er bedst når det er forholdsvist overordnet reklame"

/JG

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:23

Siden først live om en måneds tid,

Okay jeg uddyber lige lidt.

Vores side er abbonnementbaseret og det er en bestemt gruppe virksomheder der skal være abbonenter.

Vores problem i opstarten er at for at for at få indhold på siden skal vi have abbonenter og for at få abbonenter skal vi have brugere og for at få brugere skal vi have indhold.

Vi overvejer derfor at give de første 100-200 betalende abonnenter en masse fremtidige MEGET gode fordele, hvis de til gengæld vil hjælpe os i gang ved at fylde siden med lidt indhold i form af en artikel 2 gange om dagen i 1 uge. 

Efter 1 uge kører vi så en online kampagne for hele det indbetalte beløb.

Derfor ville det være rart at have som salgsargument at om en uge kører vi en kampagne som skaffer så og så mange besøgende til siden,

Al kritik, forlsag og hjælp er velkommen!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27

hmm jeg ville nok sige seo. medmindre det er besøgende du skal bruge lige nu.

det er faktisk ikke engang dyrt at komme igang med seo.

bare køb enten rosenstands SEO-lex.

eller Mikkel demib svendsens SEO 2.0 

eller begge 2.

hvis du skal bruge traffikken lige med det samme, så vil jeg foreslå dig at lave en fan side på facebook.

også donere f.eks. en 1 kr. til læger uden grænser for hver eneste like du får.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Andni83:

Hej!

Det er et rigtigt godt spørgsmål, særligt i lyset af jeres målgruppe og succeskriterium. Det er nemt at få besøgende -- kan købes via Adwords, Linkedind, Facebook eller affiliatenetværkene.

Men det I skal bruge er konverteringer: Besøgende, der bli'r betalende medlemmer -- og det er sværere.

Jeg ved ikke, hvor affiliatenetværksne budgetgrænse går, men det kunne være en mulighed. Så betaler i x kroner per bruger, der ender med at signe up til jeres tjeneste.

Hvad angår det optimale mediemix (Adwords, Facebook, Linkedin, bannere, osv.) tør jeg ikke give et bud på med det begrænsede kendskab til 1) sites udseende; 2) sitets målgruppe; 3) prisen for medlemsskab; 4) Jeres value proposition til kommende medlemmer.

Alt god & go' fornøjelse med projektet!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:01

Seo++:

hvis du skal bruge traffikken lige med det samme, så vil jeg foreslå dig at lave en fan side på facebook.

også donere f.eks. en 1 kr. til læger uden grænser for hver eneste like du får.

Hvor mange tror du der går videre fra FB til din hjemmeside? Jeg vil gætte på at konverterings raten er meget lav. Derudover så rammer du alle brugere på FB, og ikke din målgruppe - Mange spildte penge.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56

En god passion er afgørende for så arbejder man bedste og vil vinde og man har fleste ideer konstant kast dig ud i det og arbejde løs skriv tekster videre formidle vær ekstrem postive og har en vild iværksættere vilje der siger du vinder

vær aktive ikke et sted med 1000 steder og giv den virkelig god iværksættere energi så kommer du langt

her er et par tips ekstra og huske nu den vildste motivation giv aldrig op http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)