Synes det er yderst fornuftige priser og noget rigtig mange kan få glæde af.
Men jeg forstår ikke, hvorfor du har valgt sådan et grimt design til din egen side? (i mine øjne er det grimt :0) når du på din egen blog har sådan et fedt design.
Jeg tænker lidt - 'kan du faktisk finde ud af at opsætte WP eller er du bare en lille skole dreng, der vil snyde mig'... Et lidt mere prof design ville få mig til at tænke anderledes.
Jeg kommer til at gentage noget nogen har skrevet før. I top banneret tror man at det er menupunkter, der hvor der står "Få din egen blog" m.m det ville jeg ændre.
Om selve bloggen er grim, er jo en smagssag og måske du godt ved der kunne gøres lidt mere ud af den, som f.eks Michael er inde på.
Ang pris så skal du ikke høre på alle dem som siger dit og dat. Det er dit valg ang pris og dit produkt, så det er hel fint.
Og det er jo klart du ikke henvender dig til store virksomheder, men til unge som gerne vil prøve det af med en billig blog og få erfaring med det ;-)
Jeg vil anbefale dig at ændre banneret. Du kan godt bruge en regnbue-overgang, men banneret som det er nu tager for megen opmærksomhed, fordi farver "skriger" eller er for "våde". Det er for voldsomt. Gør farverne mere afdæmpede. Banneret ligner et, der kunne være lavet sidst i halvfemserne især grundet de fonte, der er valgt til ordene. Pas på med at bruge de 2 ansigter i svo.dk - jeg ville ikke gætte, at det egentlig er esvo.dk
Der er en overskrift: "Hvorfan, hvordan, hvorfor er det så billigt?"
Skal der stå Hvorfan, eller er det en fejl?
Nederst på forsiden står der: "I Menuen står der: “Jeg vil have en blog nu!” – Indtast dit navn og din e-mail også kontakter jeg dig hurtigt!"
Ret Menuen til menuen - du skriver det med stort M et par gange. Ret også "din e-mail også kontakter" til "din e-mail og så kontakter"
Øverst skriver du: "Jeg tilbyder dig danmarks billigeste blog." - ret billigeste til billigste.
Jeg kan anbefale dig en side "Om" eller Kontakt og skriv i få ord, hvem det er, man kontakter. På forsiden bruger du meget "jeg", og under "Hvad tilbyder jeg" tilbyder på support, men ikke eet ord om, hvem du er. Et foto af dig selv øger troværdigheden - plus navn selvfølgelig.