Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laser Tattoo Removal.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens!

Så prøver jeg da! Jeg har gennem en hjemmeside fundet et godt tilbud på en laser til at fjerne tatoveringer med.

Jeg ved at det ikke kræver nogen uddannelse, og at prisen på laseren er ganske overskueligt.

Men hvordan skaffer jeg kunder? Er det lovligt at gøre hjemmefra? Hvad med hjemmeside? Hvordan ville det være bedst at reklamere for sådan en forretning?

Og jeg vil ellers gerne høre fra folk som har erfaring med at bruge disse lasere, hvis der er nogle folk herinde som nu ellers har det.

- Martin.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 16:43

Godt nok ikke meget svar jeg får herinde :)

Men kan jo være jeg skal prøve og søge andetsteds!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:49

Det var ikke umiddelbart en branche jeg ville kaste mig ud i, hvis du ikke har forstand på at bruge sådan en laser kan du efterlade dine kunder med store ar.

Ja, prøv endelig at søge andetsteds (jeg ved ikke lige om det var en trussel eller hvad?).

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 17:22
Spørg på bodymod der er sikkert nogen derved det :)
Bare husk og skaf en slags forsikring for det kan blive dyrt hvis du gør det forkert :)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07

Hej Mark

Jeg kan fortælle dig, at der fra Sundhedsstyrelsen i løbet af efteråret kommer et regelsæt som forhindrer, at alle og enhver kan behandle med nDYag lasere som der benyttes til tattoo removal.

Fremover vil det kun være hudlæger, plastikkirurger og dermatologer der må udføre disse procedurer.

Tidligere har reglerne for IPL lasere været mangelfulde, og de er for længst strammet op. Således er adskillige usagkyndige personer idømt bøder på op til 50.000 kr. for at udføre behandlinger trods manglende uddannelse.

Endvidere kan jeg fortælle dig, at du IKKE får en brugbar laser til UNDER DKK 800.000 kr., alt andet der sælges på de kinesiske hjemmesider er værdiløst. Eller rettere det kan da godt lave et hul i en sort tattoo og give ar efterfølgende, MEN tvivler på det er det du vil. :)

Jeg har selv flere års erfaring fra branchen, så jeg ved hvad jeg taler om. Har været med til at afprøve 6-8 forskellige lasere i prisklassen 20-80.000 kr., men den vi benytter koster DKK 820.000. I dette tilfælde kan man virkelig tale om, at pris og kvalitet følges ad.

M.v.h.

Jan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 00:00

Måske du så kan fortælle mig hvilken slags uddannelse man så skal bruge, da google søgninger bestemt ikke kan bruges  til noget som helst når man søger efter det.

Mvh Martin.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:44

Som Jan siger, så hold dig fra det projekt. Man SKAL heller ikke være uddannet for at tatovere og pierce, men har man ikke styr på det, så går det altså hurtigt grueligt galt. Jeg har selv piercet i en årrække og har forsøgt mig med tattoo, men gik i stå med det.

Ikke engang jeg, ville begynde at fjerne tattoos med laser. Det er altså noget mere kompliceret end man lige regner med. Og en remover til en "overkommelig" pris, skal du slet ikke begynde at eksperimentere med.

Som Jan også fortæller, en sådan maskine koster over en halv million, hvis ikke en million. Og der skal du stadig have styr på, hvad det er du laver. Sådan en kan lave rigtig grimme skader.

Så jeg foreslår at du lader dette projekt ligge, desværre. Mest for kundernes skyld

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:50
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 12:03

Okay, så må jeg jo sige at jeg er tilbage til trin 1.

Jeg har kontaktet sundhedsstyrelsen, og regner med svar omkring de nye ændringer på et eller andet tidspunkt.

Og hvis jeg ikke selv må operere laseren, så må jeg jo egentlig gerne ansætte en dermatolog til at gøre det for mig, har heldigvis en masse veninder som er uddannede som både kosmetologer, og dermatologer.

Men som jeg kan se, så er ham som driver Clinic Spectra hverken uddannet eller noget som helst, han er selvlært ligesom jeg havde tænkt mig det, og han er endda igang med at åbne klinik nr 2.

Har fået lidt specs på den laser jeg havde tænkt mig at købe, og den lyder nu egentlig til at være rimelig fornuftig selvom den ligger i under 100.000 kr klassen, og et eller andet sted skal man vel starte? Det er jo begrænset hvor mange banker der har lyst til at låne mig 820.000 til at starte en klinik op med laser.

- Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:16

Hej Martin

Som nævnt er der endnu ikke fastlagte krav, men har du en veninde der er dermatolog kan jeg ikke se et problem der. Jeg kender klinikken du nævner, men intet til indehaveren og hans uddannelse.

Jeg kan garantere dig, at du IKKE skal forsøge dig med en laser der lyder nogenlunde, og det er ikke for at lyde skræmmende, men som Natacha også siger - for kundernes skyld.

Rent faktisk så kan jeg måske hjælpe dig hvis du brænder for et sådan projekt, men det vil aldrig være billigt at komme i gang.

Jeg har en del viden på området, og også hvad der sker på Sjælland.

Smid mig en mail med nummer så skal jeg informere dig.

M.v.h.

Jan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)