Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kassesystem til chokoladebutik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har idag én chokoladebutik men udvider snart med 2 andre, og er på udkig efter et kasseystem som kan hånderer almindeligt detailsalg, evt. lager føring og blot generere en kasserapport til bogføring i et andet system. Derudover skal jeg kunne trække salgsstatistikker pr. varenummer og varegruppe.

Da jeg får 3 butikker vil det være smart ved et system hvor jeg centralt kan trække data fra alle 3 butikker og evt. flere hvis alt går vel :-)

Har I nogle ideer til et system der ikke er alt for kompliceret og dermed dyrt?

Mange hilsener

Stine

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:48

Hej Stine

Hvilket regnskabssystem anvender du? En fornuftig løsning kunne jo være et kassesystem, som kunne snakke sammen med dit regnskabssystem - så du slipper for noget manuelt arbejde.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:52

hej jesper

Jeg bruger c5/npos men har nogle til at bogføre i sap ud fra kasserapport, så det skal bare være et simpelt system.

Mange hilsener

Stine

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 11:03

Hvorfor bogfører i tingene i SAP og ikke direkte i jeres C5 løsning?

Har du en ide om hvad dine årlige / månedlige udgifter til din nuværende løsning er på, for måske kunne det tænkes der er alternativer, som bedre matcher dine behov!

Kører du desuden lagerstyring pr. butik ?

/Søren

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:05

Dvs. det du ønsker er et system som trækker priser, varer og varegrupper samlet centralt set fra?

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:51

Hi Stina - Svar fra mig

Jeg har self en slikbutik på jylland  og har haft den mange år. Jeg har haft forskeelige systemer og de har værert god mange af dem. Vi har fået nu S-Pos System og det meget letere nu. Du kn se på www.s-pos.dk og ringe il den,

Det virker rigtig godt

med vanlig hilsen

Stefanie 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 00:03

Hej Stine

Jeg kommer fra en virksomhed der hedder POS-Consult, vi har en løsning der hedder cPOS. Det smarte ved denne løsning er du centralt styrer alle dine kasseapparater via et administrations webinterface, dette kan tilgås fra alle steder i verden. Løsningen er prisvenlig og meget brugervenlig, og løsningen bruges allerede af kæder i din størrelse med succes. Vil foreslå du tager et kig på vores hjemmeside, og så enten skriver en mail eller ringer til mig, så jeg sikker på vi finder en løsning der kan leve op til dine ønsker og behov.

De Bedste Hilsner

Kasper Snedker Jørgensen

POS-Consult I/S
IT til din Butik
Marielundvej 32B 1.th.
DK-2730 Herlev 

Tel.: +45 77 348 530
Mobile: +45 22 728 700
www.pos-consult.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)