Jeg har idag én chokoladebutik men udvider snart med 2 andre, og er på udkig efter et kasseystem som kan hånderer almindeligt detailsalg, evt. lager føring og blot generere en kasserapport til bogføring i et andet system. Derudover skal jeg kunne trække salgsstatistikker pr. varenummer og varegruppe.
Da jeg får 3 butikker vil det være smart ved et system hvor jeg centralt kan trække data fra alle 3 butikker og evt. flere hvis alt går vel :-)
Har I nogle ideer til et system der ikke er alt for kompliceret og dermed dyrt?
Hvilket regnskabssystem anvender du? En fornuftig løsning kunne jo være et kassesystem, som kunne snakke sammen med dit regnskabssystem - så du slipper for noget manuelt arbejde.
Hvorfor bogfører i tingene i SAP og ikke direkte i jeres C5 løsning?
Har du en ide om hvad dine årlige / månedlige udgifter til din nuværende løsning er på, for måske kunne det tænkes der er alternativer, som bedre matcher dine behov!
Jeg har self en slikbutik på jylland og har haft den mange år. Jeg har haft forskeelige systemer og de har værert god mange af dem. Vi har fået nu S-Pos System og det meget letere nu. Du kn se på www.s-pos.dk og ringe il den,
Jeg kommer fra en virksomhed der hedder POS-Consult, vi har en løsning der hedder cPOS. Det smarte ved denne løsning er du centralt styrer alle dine kasseapparater via et administrations webinterface, dette kan tilgås fra alle steder i verden. Løsningen er prisvenlig og meget brugervenlig, og løsningen bruges allerede af kæder i din størrelse med succes. Vil foreslå du tager et kig på vores hjemmeside, og så enten skriver en mail eller ringer til mig, så jeg sikker på vi finder en løsning der kan leve op til dine ønsker og behov.
De Bedste Hilsner
Kasper Snedker Jørgensen
POS-Consult I/S IT til din Butik Marielundvej 32B 1.th. DK-2730 Herlev