Jeg oprettede for lidt tid siden et webhotel på surftown.dk og har efterfølgende købt et domæne dertil. Jeg syntes deres service og oprettelse af webhotel m.m. gik meget hurtigt.
Jeg har dog det problem at jeg ikke kan få lov til at oprette forbindelse til min database.
Jeg har indsat følgende:
<?php mysql_connect("HOST", "USERNAME", "PASSWORD") or die(mysql_error()); echo "Connected to MySQL<br />"; mysql_select_db("DB") or die(mysql_error()); echo "Connected to Database"; ?>
Jeg kan godt oprette forbindelse til selve MySql, men ikke til min database, er der nogen der har en idé om hvad jeg gør forkert?
Denne meddelelse kommer når jeg opretter forbindelse til min database:
Access denied for user 'jhstoke_jonathan'@'%' to database 'DB'
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
Har du oprettet en MySQL-database i Surftowns kontrolpanel? Når du logger ind, er der en menu der hedder MySQL, hvor du kan oprette en database (MySQL DB Guide), og derefter tilknytte en bruger.
Har du oprettet en MySQL-database i Surftowns kontrolpanel? Når du logger ind, er der en menu der hedder MySQL, hvor du kan oprette en database (MySQL DB Guide), og derefter tilknytte en bruger.
Ja jeg har nemlig været inde og oprette en db, med en tilhørende bruger hvor jeg har været inde og sætte privilegier :)
men tror jeg vil skrive til deres support så :)
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu