Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk til iværksættere i Århus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem et par måneder gået med tanken om at starte et iværksætter netværk i Århus. Jeg har holdt et par møder, og fået god feedback på idéen. Nu er det bare spørgsmålet, om der er nogle, som er interesseret?

Tanken var, at et medlemsskab skulle koste 150 kr. om måneden uden binding (til lokaleleje, forsyninger og generelt de små udgifter, der kan være forbundet til projektet). Prisen, og det faktum at man ikke skal betale for et helt år, skulle gøre det meget egnet til iværksættere.

Netværket skal have fokus på salg og på sparring. Langt hen af vejen kan det betragtes som Amino i den virkelige verden - en kombination af forumet og freelance. Er man en del af netværket, skal man være villig til at hjælpe hinanden med leads (potentielle kundeemner) og være ambassadører for hinanden - hvis man naturligvis kan stå inde for personens produkt/ydelse. Netværket skal knytte nye relationer mellem folk i samme situation og med samme interesse.

Møder: 10-12 om året, havde jeg forestillet mig.

Sted: Forskellige steder fra gang til gang i Århus området.

En dagsorden kunne lyde således:

1. Velkommen
2. Kort præsentationsrunde af ens virksomhed og hvad man søger
3. Evt. indslag fra én i netværket eller udefra
4. Eventuelle spørgsmål i åben debat (relevante spørgsmål for iværksættere, som andre måske også kan have gavn af)
5. 1-1 samtaler
6. Tak for i dag

Nogen herinde, der er interesseret i at være medlem i sådan et netværk? Send mig også gerne en PM, hvis i kunne være interesseret i at stable sådan et projekt på benene med mig. Der er allerede et par gode aftaler på plads i tilfælde af, at netværket oprettes.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:50

Hej Michael

Rigtig god ide, jeg har selv gået med tanken i nogle år og var faktisk også ved at starte. Men tiden rendte fra mig, men jeg er helt sikker med på ideen og har mange ideer til hvordan det kan gøres ;-)

Mvh Jimmi

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 14:11

Jeg vil rigtig gerne høre mere om dine idéer, hvis jeg går videre med det. Skal dog lige se, hvor mange positive tilkendegivelser, der kommer herinde. Der skal jo være en basis for at starte.

Det er også pga. tiden, at jeg eventuelt søger en, der ønsker at stå for det sammen med mig. Dog ikke en nødvendighed.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 14:12

Lyder som en god idé!

Følger lige lidt med fra sidelinjen!

Er klar på at tage en snak omkring det på et senere tidspunkt!

Mvh

Emil Lykkeskov, Århus

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:58

Emil,

Supergod ide.

Der findes faktisk allerede netværk for unge iværksættere/forretningsdrivende i de forskellige byer.

Det hedder JCI, og et af deres 4 programområder er "Business Netværk".

Der findes vist 2 afdelinger i Århus.

Men din ide er vist mere rettet mod nystartede virksomheder som jeg læser det.

/ Anders

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 17:56

Hej Michael,

Der findes et meget velfungerende netværk i  Lystrup ved Aarhus: VENSI  - se evt. www.vensi.dk

Her kan man mødes med ligestillede og debatere mange og meget - samt finde nye forretningsforbindelser. Har selv videregivet opgaver for et 5-cifret beløb her.

MVH

Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)