Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gjorde det squ'.......

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner

Som jeg skrev i mit indlæg fra den 22. juni " Nyt Double-Dip?", ville Fed sammen med deres "dealerboys" gøre alt for at få rettet op på juni måneds fald.

Og de gjorde det squ'....

Efter 4 dage med "cleaning up" steg de store indeks med 4-4,5%, så det meste af juni måneds fald blev spist. Alle disse indeks nåede lige akkurat op over markedets 50-dages gennemsnit, som beskrevet den 22. juni. Nu bliver den store opgave for disse Bull-drenge at forsvare denne grænse.

Jeg sidder her og er lidt imponeret over, hvordan de kan styre og regulere indeksene op og ned (ikke fordi jeg billigere måden), men alligevel imponerende.

Eneste lille skår i denne "ros" er, at omsætningen disse 4 dage har ligget på det laveste niveau i år, og derfor alt andet lige, har det været lettere at manipulere kurserne op.

Mr. Ben Bernanke må sidde og føle glæde over de sidste dages arbejde - men husk at QE2 er ovre nu!

Der er ikke længere flere "lette penge" til at skyde ind og regulere markedet.

Jeg skrev også i mit indlæg fra den 22. juni, at dette korte rally op mod 50-dages gennemsnittet efter min mening kun er holdbart 1-2 uger.

Så bliv ikke en af de "suckers" der hopper på limpinden og tænker, at nu er det tiden at købe aktier, værdipapirer, råvarepapirer o. lign.

Hvis du ikke allerede er ude af markedet, så brug dette øjeblik til at mærke efter indeni, og få solgt ud. Vi er på vej ind i meget udfordrende tider, så ...

Vær opmærksom.

Forvent det bedste - forbered dig på det værste.

Må I alle få en fantastisk dejlig weekend

Kh. Jens L. More

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:20

Bare af ren nysgerrighed, omhandler dette indlæg noget amerikansk fodbold, rally, mad eller noget helt andet :D

Jimmy

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:33

Jeg tror at vi er over i det finansielle, men ud fra en kommunikationsvinkel ville det nok havde været smart at sørge for at vi læsere vidste hvor vi er henne i verden.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:46

Et formål med indlæget kunne også være rart Smile

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:50

ved google de speciel ord kom frem til nogle ord QE2 http://www.qe2.org.uk/ 

navnet her er der nævnes her en  finansielle person http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Bernanke 

derved tror jeg det er noget droning noget der er blandet samme  finansielle , men rally ordret forvirre men det gør de andre ord også men da vi er i udfordrende tider er det måske omkring stripper fotomodeller for det er sidste ord der nævnes er udfordrende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:52

Til alle fire indlæg

Tak for input og jeg medgiver, at jeg burde være mere præcis i mine forkortelser o.lign.

Jeg skriver om de finansielle markeder, om den amerikanske centralbank, Fed (chefen for Fed hedder Ben Bernanke)

QE2 er den sidste stimulipakke som Fed introducerede på markedet tilbage i november 2010 og som sluttede i går.

Og "rally" er ikke noget med motorcykler, men udtryk for en stigning på aktiekurser.

Og ellers vil jeg udfordre jer til at læse mit tidligere indlæg fra den 22. juni "Nyt Double-Dip", så vil det måske synes mere frugtbartSmile.

God weekend

Kh. Jens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)