under GLAS & SERVICE menuen er det forvirrende at de 2 ølglas emner ikke står under hinanden. det første jeg tænkte da jeg så øl glas - 300 ml var: nåh. har de ikke større..... ville egentlig sappe videre men kiggede lige længere nede om det virkelig passede og fandt så øl glas - 500 ml.
under TØJ så jeg øverst T-SHIRTS - PIGER, og tænkte hvorfor i ikke har T-SHIRTS til drenge, sappede videre ned af menuen og fandt noget der hed T-SHIRTS.. tænkte at det var utrolig mærkeligt at i havde noget der hed T-SHIRTS til piger og så noget der bare hed T-SHIRTS.
under SMYKKER tænkte jeg først da jeg så DOG TAGS om i havde halskæder siden DOG TAGS hører ind under halskæder som regel?
under FIGURER gælder det samme som med GLAS & SERVICE
derudover tænkte jeg at hvor er jeres handelsbetingelser og om os. meget svært at finde frem til hvem i er. og hvordan man kontakter jer. (fandt det dog)
lagde også mærke til at man ikke kan gå hurtigt frem og tilbage med musen når man holder musen over menuerne (svært at forklare).. et eksempel: hvis man bevæger sig vildt hurtigt fra TØJ til GLAS & SERVICE og så tilbage igen popper menuen ikke op. ( hvis du ikke forstår hvad jeg mener så sig endelig til :D )
synes også der mangler en synlig forside knap. altså tilbage til forsiden, jeg var nød til at "skrive dit webnavn igen". ved dog godt man kan trykke på banneret, men tror ikke der er mange nybegyndere på e-handels shoppe der gør.
personligt synes jeg også det er distraherende at når man holder musen over en menu knap and den så slider ned og ikke bare kommer med det samme. når man så flyver musen igennem menubaren er det utrolig forvirrende og sænker mig.
en meget lille ting mere er at når jeg vil hen og klikke på indkøbskurven kommer jeg let til at ramme menubaren FIGUREN og den popper så ned, hvorefter jeg er nød til at fjerne musen helt væk for at kunne klikke på det.
ville også helst se jeres produkter billeder fylde en anelse mere, og produkt teksten en anelse mindre. når jeg kigger på en hjemmeside eller nogle varer ved jeg godt hvad jeg leder efter og kigger som regel kun på billederne og ikke teksten og beskrivelsen før jeg har fundet det jeg søger.
hvis jeg klikker på jeres åbningstilbuds banner forsvinder "reklamen" i højre side med gratis fragt ved køb over 1000kr.. synes det er synd, især hvis folk ikke lige ser den på forsiden og måske ikke vender tilbage dertil.
en lille ting mere som jeg ikke er helt sikker på mig selv, er om det ikke vil være bedre med at der også er billeder af det produkt man har lagt i varekurven, bare sådan et mini et. synes selv det vil være mere overskueligt :).
når man bruger jeres søgefunktion er der kun overskrift ved Music og Games men ingen overskrift ved de øverste produkter som jeg går ud fra er ved movie.
det var sådan hvad jeg lige havde.. har ikke lige tid til at skrive hvad jeg synes er godt da jeg skal i seng :D.. godnat, håber du evt. kunne bruge det fra en uerfaren webshop ejer :P.
god vind og god salg herfra.
Mads