Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom og se min nye webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det endelig - www.megamerchandise.dk kom i luften efter 3 måneders hårdt slid, test, vareoprettelse, test, udskydelse, programmering, design, test og til sidst en stor test - og nu blev det endelig virkelighed - MegaMerchandise.dk er i luften Big Smile

Jeg vil naturligvis gerne have alle de input, jeg kan få fra jer, så vi kan fange alle de små ting, som vi ikke har kunnet rette til selv.

Som altid - ros er både dejligt og velkomment, men konstruktivt kritik er nu engang den bedste måde at tage lære på - så "hit me"!

Og kig også ved samme lejlighed forbi https://www.facebook.com/MegaMerchandise.dk 

På forhånd tak for hjælpen

Mvh.

Henrik

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:03

Nevermind.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:25

Hey Henrik

Fedt design og god ide med at sælge merchandise til diverse film, spil og musik.

Og efter at have kørt hjemmesiden igennem kunne jeg ikke umildbart finde nogle bugs

Så held og lykke i fremtiden, det skal squ nok gå godt! :D

Mvh.

Anders. 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

under GLAS & SERVICE menuen er det forvirrende at de 2 ølglas emner ikke står under hinanden. det første jeg tænkte da jeg så øl glas - 300 ml var: nåh. har de ikke større..... ville egentlig sappe videre men kiggede lige længere nede om det virkelig passede og fandt så øl glas - 500 ml.

under TØJ så jeg øverst T-SHIRTS - PIGER, og tænkte hvorfor i ikke har T-SHIRTS til drenge, sappede videre ned af menuen og fandt noget der hed T-SHIRTS.. tænkte at det var utrolig mærkeligt at i havde noget der hed T-SHIRTS til piger og så noget der bare hed T-SHIRTS.

under SMYKKER tænkte jeg først da jeg så DOG TAGS om i havde halskæder siden DOG TAGS hører ind under halskæder som regel?

under FIGURER gælder det samme som med GLAS & SERVICE

derudover tænkte jeg at hvor er jeres handelsbetingelser og om os. meget svært at finde frem til hvem i er. og hvordan man kontakter jer. (fandt det dog)

lagde også mærke til at man ikke kan gå hurtigt frem og tilbage med musen når man holder musen over menuerne (svært at forklare).. et eksempel: hvis man bevæger sig vildt hurtigt fra TØJ til GLAS & SERVICE og så tilbage igen popper menuen ikke op. ( hvis du ikke forstår hvad jeg mener så sig endelig til :D )

synes også der mangler en synlig forside knap. altså tilbage til forsiden, jeg var nød til at "skrive dit webnavn igen". ved dog godt man kan trykke på banneret, men tror ikke der er mange nybegyndere på e-handels shoppe der gør.

personligt synes jeg også det er distraherende at når man holder musen over en menu knap and den så slider ned og ikke bare kommer med det samme. når man så flyver musen igennem menubaren er det utrolig forvirrende og sænker mig.

en meget lille ting mere er at når jeg vil hen og klikke på indkøbskurven kommer jeg let til at ramme menubaren FIGUREN og den popper så ned, hvorefter jeg er nød til at fjerne musen helt væk for at kunne klikke på det.

ville også helst se jeres produkter billeder fylde en anelse mere, og produkt teksten en anelse mindre. når jeg kigger på en hjemmeside eller nogle varer ved jeg godt hvad jeg leder efter og kigger som regel kun på billederne og ikke teksten og beskrivelsen før jeg har fundet det jeg søger.

hvis jeg klikker på jeres åbningstilbuds banner forsvinder "reklamen" i højre side med gratis fragt ved køb over 1000kr.. synes det er synd, især hvis folk ikke lige ser den på forsiden og måske ikke vender tilbage dertil.

en lille ting mere som jeg ikke er helt sikker på mig selv, er om det ikke vil være bedre med at der også er billeder af det produkt man har lagt i varekurven, bare sådan et mini et. synes selv det vil være mere overskueligt :).

når man bruger jeres søgefunktion er der kun overskrift ved Music og Games men ingen overskrift ved de øverste produkter som jeg går ud fra er ved movie.

det var sådan hvad jeg lige havde.. har ikke lige tid til at skrive hvad jeg synes er godt da jeg skal i seng :D.. godnat, håber du evt. kunne bruge det fra en uerfaren webshop ejer :P.

god vind og god salg herfra.

Mads

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 06:00

Hej Henrik

Skøn følelse, når man har arbejdet på noget hårdt og så lancere det - super godt gået!

Hermed nogen ting, som du kan arbejde med - ris som ros:

• Produktbilleder i oversigten er meget små - du kan næsten ikke se, hvad det er. Dvs. det får mig ikke til at læse mere. Overvej at lave billederne dobbelt så store.
  • Du kunne overveje at lave en gallerivisning som default, hvor du har ca. 2 billeder pr. linie - så bliver billederne større og folk kan bedre se, hvad du sælger. Under billederne kan du have navn på produktet (SEO-vigtigt) samt prisen + "Læs mere"-grøn knap
  • Når man fx er påhttp://www.megamerchandise.dk/film/Show.aspx?ProductId=35 bør du ude i højre side skrive følgende tre vigtige ting: Hvilke kort man kan betale med, leveringstid, levereringspris og evt. link til "flere handelsfordele, som er vigtige for kunden at vide"
  • En side "Om os", hvor I har et billedet af jer alle sammen, samt e-mail og telefon. Det skal give tryghed over for kunderne og virker mere seriøst - så ligner I heller ikke andre lignende websider med salg af dimser - den skal dog lægges op i toppen - ikke kun i bunden.
  • Nice feature, når man lægger i kurven - super hurtigt og nemt!
  • Mht. logo - hvis I vil have den lige på, så holder det ikke i mine øjne. Der er nogle gode tanker bag, men det skal have en designer indover, som er god til at lave logoer. I kan også selv justere det. Væk med den der smiley - lav "video-klipperen" lidt større end teksten. Et logo skal ikke have for mange forskellige signaler - det forvirrer modtageren.
  • Når man går til kassen, skifter farven i topbaren - det ville jeg undlade, men det er en mindre detalje.
Håber I kan bruge det - MEGA held og lykke med projektet! :)
Toke Kruse
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30

Det er lidt for bred og hvad sker der med forside adressen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Indrømmet, har ikke brugt lang tid på at kigge siden igennem. Men...

Mit første indtryk er, hvad dælen omhandler denne side?

Nuvel, jeg kan klikke rundt, eller læse teksten for at finde ud af det. Men, når en ny besøgende lander på din side har du alt imellem 2 til 5 sekunder til at fange dennes interesse.

Jeg kan også begynde at gætte på indholdet ud fra din URL, men, de fleste mennesker er klikkere, ikke læsere.

Så umiddelbart, synliggør hvad siden omhandler Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 09:54

Det er super gode indput - 1000 tak til alle jer, som har brugt tid på at komme med gode og brugbare rettelser Smile

Vi arbejder på at kunne håndtere VIP kunder som får en klækkelig rabat, og der bliver naturligvis en Amino rabatkode til alle jer som har hjulpet!

/Henrik

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)