Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige startet 2 affiliate sider.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er du startet..

Hvad er dine mål med siderne?

• 1000kr om måneden
  • 5000kr om måneden
  • 30.000kr om måneden

Hvis du ved hvad du arbejder hen mod så er du allerede godt på vej med succes.

Det næste du skal er så at kigge på hvor meget du forventer at kunne tjen pr. 1000 besøg, hvis du vurdere det er ca 100kr, så skal du bruge 10.000 besøg for at tjene 1000kr om måneden du kan så selv gange op.

Hvis du har 500 forskellige produkter du omtaler, så skal de have 20 besøg hver om måneden, er dette muligt? Hvis det er muligt så ved du jo hvad du skal for at tjene 5000. Nemlig 2500 produkter:)

Det kan jo være dine tal er anderledes så det ikke kræver så meget arbejde, men husk på at du kommer ikke sovende til det. Du skal arbejde. Men prøv i en periode på 90 dage( 3 måneder ) at ligge 3 produkter online om dagen. så du har over 250 produkter om 3 måneder, så har du noget at arbejde med.

Så kan du overveje om du vil lave noget linkbuilding, dette mener jeg at du skal vente med til du har en masse indhold på siderne da det alligevel ikke giver den store værdi at have 3 protukter med 100 links til hver, hvis du kun har 200 besøg om måneden. Derfor så få lagt en masse online.

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:25

Hej dalle.

Tak for et godt svar.

Mine mål er ikke så meget lige nu, er først lige gået igang og skal lige ind i det :D

/Jacob

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:47

Martin :

Der er bare ikke så meget respons at komme med udover det du har fået, du har langt fra nok indhold på siderne og generelt er det bare en stor blanding af reklamer. 

Prøv at spørg dig selv, Hvad giver jeg kunden af værdi?

Jeg synes du skal læse Martins gode råd her igen. Dine reklamer på siderne er helt uden relevans for det siderne indeholder. Og det ser bare spammy ud så.

Andre råd: Skriv evt prisen ind også. Gør de små billeder på forsiden større. Gør billeder og overskrifter til links til undersiderne. Fjern ordet 'beskrivelse' fra starten af alle dine tekster.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:20

Anders Saugstrup:

Martin :

Der er bare ikke så meget respons at komme med udover det du har fået, du har langt fra nok indhold på siderne og generelt er det bare en stor blanding af reklamer. 

Prøv at spørg dig selv, Hvad giver jeg kunden af værdi?

Jeg synes du skal læse Martins gode råd her igen. Dine reklamer på siderne er helt uden relevans for det siderne indeholder. Og det ser bare spammy ud så.

Andre råd: Skriv evt prisen ind også. Gør de små billeder på forsiden større. Gør billeder og overskrifter til links til undersiderne. Fjern ordet 'beskrivelse' fra starten af alle dine tekster.

Mvh Anders

Tak, det vil jeg prøve :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)