Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det ikke sjovt at være iværksætter ;-(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, så er det pludseligt ikke så sjovt at være iværksætter.

Men det ser nu også ud som om, at der var nogle ting, der ikke var styr på, hvis sagen endte som den gjorde.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke som at iværksætteren har gjort noget forkert, men omvendt er der jo NOGEN der har. Denne historie er jo som så meget i pressen kun halv. Retten siger de tog ansvar for at sætte noget i gang til 650.000 kr.

Man kan jo godt ha en god mentor og en interesseret invester tilknyttet, og så alligevel gå galt i byen. I dette fald er det jo så investor og mentor (som blev direktør) som må ud må de 650.000 kr medens iværksætter jo slipper uden tab - så de har jo betalt for dette. 

Det synes jeg ikke man kan bebrejde kontoret i vejle som satte dem sammen faktisk. De viste sig ikke at have styr nok på det, hverken investor eller direktør mener at ha sat alt dette igang, mens firmaet der har tabt pengene vandt.

Jeg vil tro at mentor/direktør og investor som skal af med 650.000 kr begge mener den anden har størst andel og det er vel ikke utænkeligt de også mener iværksætter burde ha andel, men der må jo ha foreligget klare beviser for, at der var bestilt for 650.000 kr og hvor ansvaret var.

De skulle nok ha ventet med prototypen til de havde patentet (hvem stod for at skaffe det?). De kan vel godt gå videre med prototypen som vel må ha en værdi + være deres, hvis de nu følger retten og betaler for det som er bestilt.

Desværre en historie med alt for mange løse ender

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)