Hej Anders
Problemet med alle de stjerner, er at det ikke kun er positivt. Og skal man til at lægge begrænsninger på hvem der må uddele stjerner, så begynder der virkelig at være tale om censur, eller rygklapper side.
Det som man skal tænke på ved en side som amino er at her er en bred floar af bruger. Folk der er høøjt uddannede, folk med lav uddannnelse, folk der er håndværker osv...
Og problemet med dette er at vi kommunikerer på forskellige måder. Nogle mere råt og uforsødt, mens ændre bare kredser om den varme grød.
Selvfølgelig skal vi være flinke mod hinanden, men vi skal også være ærlige, og give vores meninger sådan at man altid kan se en sag fra flere sider. Og det er det vigtigste ved at læse en masse indlæg. Og så er det lige meget om man er enig eller ej, for man får nogle inputs som man skal forholde sig til, og det gør jo netop at vi udvider vores horisont.
Jeg ser et stort problem med det at skulle give flere stjerner. Og det er at der vil gå stjerne himmel i den. Alle mulige mærkelige indlæg for stjerner. Istedet for at man giver de indlæg der virkelig skiller sig ud de stjerner man har behov for. Som egentlig også vil opfordre folk til at skrive nogle gennemtænkte indlæg, med substans. Og ikke kun en snak om en varm grød....
Der har alle dage været en diskution omkring de stjerner. Og egentligt fatter jeg det ikke. Da man jo gerne skulle være voksen nok til at have sin mening. Og ikke bare følge hvad andre mener for at være populær(eller tro man er populær), for så har man ærligt ikke noget at gøre på en debat. Jeg vil mere mene at alt det stjerne halløj, tilstadighed bliver misforstået. Og ikke misbrugt.
/Kenneth
Ps. Jeg er aldrig løbet tør for at kunne give stjerner. Og alle der få bare en fra mig burde sætte det som en ære, for så har jeg da forholdt mig til deres indlæg.