Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne dele flere amino-stjerner ud

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Ja det er klart en udfordring det der med misbrug af systemet, men er ikke sikker på at udfordringen er meget anderledes ved 5, 10 eller 20 tilladte stjernestemmeafgivelser?

Du har helt ret, derfor mener jeg også dem der ikke følger reglerne på området ikke skal have den mulighed ;)

/allan

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 11:47

Jeg har en sådan lyst til at give Mikkel Mikær én stjerne - bare for at se hvor mange kalorier der er i en sådan fætter Wink

Amino har en alsidig brugerflade, og vi har ikke det samme ud af at læse en besvarelse og næppe heller den samme humor. Dertil kommer at jeg ofte fornemmer at nogle af de skarpeste debattører ofte bliver misforstået.

Så stjerne er en subjektiv størrelse og uanset om det er én eller fem ikke altid rigtigt placeret i henhold til nytteværdien af en kommentar/råd.

Så det nuværende niveau finder jeg egentlig er meget passende, og så er det heller ikke nødvendigt at skulle holde øje med nogen......

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 12:22

Valdemar Bonde:
Hej

Jeg er ny her på Amino så ved ikke lige hvad "stjerne systemet" er.. Er der nogle der kan fortælle mig det?

Venlig hilsen
Valdemar Bonde

Velkommen her på Amino Valdemar!

Når man har en bruger på Amino, kan man give andre brugere stjerne (1-5). Der er stjerner under navnet, af ham/hende der har skrevet hver indlæg.

Du kan bare ikke se dem endnu. Man skal have en konto som har været aktiv i over 3 måneder (mener jeg). Så det skal nok komme. :)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:10

@Valdemar - Du skal have været aktiv i mindst 3 måneder som David skriver, og desuden skal du have skrevet et eller andet bestemt antal indlæg for at få lov til at give stjerner :) når du har opfyldt det vil der under datoen for  hvert indlæg fremkomme et stjernebarometer, hvor du kan give 1-5 stjerner til indlægget.

Selvom jeg ikke selv er aktiv nok til at støde på begrænsningen er jeg egentlig enig med trådstarter. Problemet med misbrug vil jeg mene kan afhjælpes ved at lave en algoritme der afgør hvor mange indlæg man kan give stjerner pr. dag. En algoritmer der kan afhænge af ens amino-karma fx.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:39

Nå, hvad mon Martin Thorborg siger til alt det her?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:45

Hej Anders

Problemet er at nogle folk ikke kan styre sig, så vi har begrænset "skaden" ved at de kun kan dele 5 ud.
Jeg tror de fleste klarer sig fine med det antal.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:42

Hej Anders

Problemet med alle de stjerner, er at det ikke kun er positivt. Og skal man til at lægge begrænsninger på hvem der må uddele stjerner, så begynder der virkelig at være tale om censur, eller rygklapper side.

Det som man skal tænke på ved en side som amino er at her er en bred floar af bruger. Folk der er høøjt uddannede, folk med lav uddannnelse, folk der er håndværker osv...

Og problemet med dette er at vi kommunikerer på forskellige måder. Nogle mere råt og uforsødt, mens ændre bare kredser om den varme grød.

Selvfølgelig skal vi være flinke mod hinanden, men vi skal også være ærlige, og give vores meninger sådan at man altid kan se en sag fra flere sider. Og det er det vigtigste ved at læse en masse indlæg. Og så er det lige meget om man er enig eller ej, for man får nogle inputs som man skal forholde sig til, og det gør jo netop at vi udvider vores horisont.

Jeg ser et stort problem med det at skulle give flere stjerner. Og det er at der vil gå stjerne himmel i den. Alle mulige mærkelige indlæg for stjerner. Istedet for at man giver de indlæg der virkelig skiller sig ud de stjerner man har behov for. Som egentlig også vil opfordre folk til at skrive nogle gennemtænkte indlæg, med substans. Og ikke kun en snak om en varm grød....

Der har alle dage været en diskution omkring de stjerner. Og egentligt fatter jeg det ikke. Da man jo gerne skulle være voksen nok til at have sin mening. Og ikke bare følge hvad andre mener for at være populær(eller tro man er populær), for så har man ærligt ikke noget at gøre på en debat. Jeg vil mere mene at alt det stjerne halløj, tilstadighed bliver misforstået. Og ikke misbrugt.

/Kenneth

Ps. Jeg er aldrig løbet tør for at kunne give stjerner. Og alle der få bare en fra mig burde sætte det som en ære, for så har jeg da forholdt mig til deres indlæg. Embarrassed

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:44

Martin Thorborg:
Hej Anders

Problemet er at nogle folk ikke kan styre sig, så vi har begrænset "skaden" ved at de kun kan dele 5 ud.
Jeg tror de fleste klarer sig fine med det antal.

De bedste hilsner

Martin

Ja, det tænkte jeg jo nok du ville sige, Martin. :-) 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)