Jeg ville ønske vi kunne få lov til at dele flere stjerner i til gode indlæg på Amino end vi kan i dag.
Når jeg har en aktiv dag på debatten finder jeg altså hurtigt mere ind de tilladte 5(?) indlæg, som fortjener et skud stjener.
Og når jeg samtidig fornemmer, at der er mange, som ligesom jeg, sætter pris på systemet med stjernerne, synes jeg, det er synd, at der er den begrænsning på.
Det er super fedt at man lige kan smide 5 stjerner til et rigtigt svar eller et godt indlæg - i stedet for at man skal ind og skrive "Jeg er enig" eller lignende i et svar, når man surfer forbi.
Hvad synes I andre?
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg løber også ofte ind i den begrænsning. Jeg tror, at det er lavet for at der ikke går inflation i stjernerne, men jeg er dog helt enig i, at man bør få en lidt løsere snor.
kan ikke se hvad flere stjerner skulle gøre godt for???....
Kan du slet ikke lide indlægget.... så smider du vel bare 1? er indlæget kanon fedt giver du vel bare 5??? Mindre godt 4 stjerner osv osv....
Så betyder de stjerner vist heller ikke mere ... eller gør de...
Nu tror jeg ikke Anders mener, at han godt ville kunne give op til 10 stjerner, men han han gerne vil give 10 indlæg 1-5 stjerner.
Der er en begrænsning på der gør, at man kun kan bedømme 5 indlæg.
Måske man skulle sætte det op til 10 indlæg eller lave det afhænig af, hvor mange indlæg man selv havde skrevet eller stjerner man selv havde fået for sine indlæg.
Kan du slet ikke lide indlægget.... så smider du vel bare 1? er indlæget kanon fedt giver du vel bare 5??? Mindre godt 4 stjerner osv osv....
Nu tror jeg ikke Anders mener, at han godt ville kunne give op til 10 stjerner, men han han gerne vil give 10 indlæg 1-5 stjerner.
Måske man skulle sætte det op til 10 indlæg eller lave det afhænig af, hvor mange indlæg man selv havde skrevet eller stjerner man selv havde fået for sine indlæg.
Nemlig! :-)
Og det med om man bør give karakterer som 1-5 stjerner eller bare en thumb up eller thumb down er en helt anden snak.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Aaah ok ;).... jeg tror bare jeg hopper hjem i seng igen ;)....
Jeg løber også ofte ind i den begrænsning. Jeg tror, at det er lavet for at der ikke går inflation i stjernerne, men jeg er dog helt enig i, at man bør få en lidt løsere snor.
Syntes så bare man skal huske dem som ikke helt kan finde ud af hvad karma systemet skal bruges til og misbruger det skal have frataget retten, lidt ala superbruger, hvis man misbruger den bliver den nappet fra en.
Syntes så bare man skal huske dem som ikke helt kan finde ud af hvad karma systemet skal bruges til og misbruger det skal have frataget retten, lidt ala superbruger, hvis man misbruger den bliver den nappet fra en.
/allan
Ja det er klart en udfordring det der med misbrug af systemet, men er ikke sikker på at udfordringen er meget anderledes ved 5, 10 eller 20 tilladte stjernestemmeafgivelser?
Yea ... gi os nogen flere stjerner, det betyder at alle de low-life-sun-of-a-bitches der syntes det er sjovt at stemme en ned pludselig har endnu flere negative stemmer at give af ... spørgsmålet er som alle dem med ja-hatten på også giver tilsvarende flere positive stemmer?