Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne dele flere amino-stjerner ud

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej alle

Jeg ville ønske vi kunne få lov til at dele flere stjerner i til gode indlægAmino end vi kan i dag.

Når jeg har en aktiv dag på debatten finder jeg altså hurtigt mere ind de tilladte 5(?) indlæg, som fortjener et skud stjener.

Og når jeg samtidig fornemmer, at der er mange, som ligesom jeg, sætter pris på systemet med stjernerne, synes jeg, det er synd, at der er den begrænsning på.

Det er super fedt at man lige kan smide 5 stjerner til et rigtigt svar eller et godt indlæg - i stedet for at man skal ind og skrive "Jeg er enig" eller lignende i et svar, når man surfer forbi.

Hvad synes I andre? 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:14

kan ikke se hvad flere stjerner skulle gøre godt for???....

Kan du slet ikke lide indlægget.... så smider du vel bare 1?
er indlæget kanon fedt giver du vel bare 5??? Mindre godt 4 stjerner osv osv....

Så betyder de stjerner vist heller ikke mere ... eller gør de...

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:17

5 stjerner for dette indlæg! ;-)

Jeg løber også ofte ind i den begrænsning. Jeg tror, at det er lavet for at der ikke går inflation i stjernerne, men jeg er dog helt enig i, at man bør få en lidt løsere snor.

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 10:20
Hej

Jeg er ny her på Amino så ved ikke lige hvad "stjerne systemet" er.. Er der nogle der kan fortælle mig det?

Venlig hilsen
Valdemar Bonde

-

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Neeeeej-da:

er indlæget kanon fedt giver du vel bare 5??? Mindre godt 4 stjerner osv osv....

Nu tror jeg ikke Anders mener, at han godt ville kunne give op til 10 stjerner, men han han gerne vil give 10 indlæg 1-5 stjerner.

Der er en begrænsning på der gør, at man kun kan bedømme 5 indlæg.

Måske man skulle sætte det op til 10 indlæg eller lave det afhænig af, hvor mange indlæg man selv havde skrevet eller stjerner man selv havde fået for sine indlæg.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:25

Kristian Konradsen:

Neeeeej-da:

Nu tror jeg ikke Anders mener, at han godt ville kunne give op til 10 stjerner, men han han gerne vil give 10 indlæg 1-5 stjerner.

Måske man skulle sætte det op til 10 indlæg eller lave det afhænig af, hvor mange indlæg man selv havde skrevet eller stjerner man selv havde fået for sine indlæg.

Nemlig! :-) 

Og det med om man bør give karakterer som 1-5 stjerner eller bare en thumb up eller thumb down er en helt anden snak. 

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:26

Kristian Konradsen:

Neeeeej-da:

Aaah ok ;).... jeg tror bare jeg hopper hjem i seng igen ;)....

Takker for svar :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:44

Martin Hegelund Møller:
5 stjerner for dette indlæg! ;-)

Enig;)

Martin Hegelund Møller:
Jeg løber også ofte ind i den begrænsning. Jeg tror, at det er lavet for at der ikke går inflation i stjernerne, men jeg er dog helt enig i, at man bør få en lidt løsere snor.

Syntes så bare man skal huske dem som ikke helt kan finde ud af hvad karma systemet skal bruges til og misbruger det skal have frataget retten, lidt ala superbruger, hvis man misbruger den bliver den nappet fra en.

/allan

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 11:27

DesignYOU:

Syntes så bare man skal huske dem som ikke helt kan finde ud af hvad karma systemet skal bruges til og misbruger det skal have frataget retten, lidt ala superbruger, hvis man misbruger den bliver den nappet fra en.

/allan

Ja det er klart en udfordring det der med misbrug af systemet, men er ikke sikker på at udfordringen er meget anderledes ved 5, 10 eller 20 tilladte stjernestemmeafgivelser?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yea ... gi os nogen flere stjerner, det betyder at alle de low-life-sun-of-a-bitches der syntes det er sjovt at stemme en ned pludselig har endnu flere negative stemmer at give af ... spørgsmålet er som alle dem med ja-hatten på også giver tilsvarende flere positive stemmer? 

Spændende :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)