Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri ?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I pædagogverden har man et udtryk der hedder "ignorer uønsket adfærd". Hvis vi gør det samme, så dør tråden helt af sig selv og problemet er løst.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er supercool at trådstarter roser alle der giver hende medhold og laver personlige svinere på alle der siger imod, uagtet at de faktisk ihvertfald et stykke hen af vejen har loven på deres side. Smile

Men til den søde og afbalancerede trådstarter... det står og falder med hvilket ansættelsesforhold de har, derfor kan vi nok ikke rigtig hjælpe uden at vide noget mere. Men det generelle svar er at hvis det er sket i forbindelse med de har udført arbejde, altså hvis nogen eks har begået indbrud iforbindelse med de har delt flyers ud, så kan du som arbejdsgiver stilles til ansvar (ikke dermed sagt du kommer i fængsel, men du vil blive inddraget i sagen). Men folk der har været på arbejde for dig om onsdagen, og stjæler om torsdagen kan du ikke klandres for.

Nu virker du ikke ligefrem som typer den tager det stille og roligt, men hvis der er foretaget en politi anmeldelse ville jeg nok bare tage det helt roligt og se hvad politiet kommer frem til, den gamle dame lyder også til at hun kører tingene lidt hurtigt op, så det er nok ikke en god ide at i to diskuterer alt for meget. Evt kan du være proaktiv og selv kontakte politiet, bare sige at du har fået og vide at du er blevet anmeldt, og det beklager du selvfølgelig, du vil gerne være så samarbejdsvillig som mulig så de kan træffe dig på det og det nr, eller den og den mail, og du står naturligvis til rådighed hele døgnet.

Så har du gjort hvad du kunne.

 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:

HEj Camilla

nej jeg har ingen ansatte og har ingen virksomheder alt er virtuelt , vidste du det? jeg er også virtuel...du kan vel helle rikke bevise at jeg virkeligt eksisterer med et rigtig navn;) Camilla kom i terapi hos mig, du trænger itl det......

 

Jeg tror ikke jeg har lyst til at være i nærheden af dig, med den attitude du har. Trænger ikke til terapi, mit liv fungere udemærket. Har et godt firma, 2 dejlige børn (2 smukke og søde piger) og en mand som elsker mig overalt på jorden. Hva mere kan man forlange :-) Jo at være lykkelig og det er jeg skam også. Jeg har ikke nogen firmaer der er under konkurs og har heller aldrig haft det.

Jeg kunne bare ikke se, hvor de 300 ansatte var ansat henne. Og derfor gik ud fra at de var selvstændige vognmænd. Da Lokal distribution står til 0 ansatte og alle de andre firmaer der er registreret på samme adresse, som din parterapi. Hvis du vil have et konkret svar må du jo forklare hvordan tingene hænger sammen. Ellers kan man ikke hjælpe dig. Jeg gider ihvertfald ikke hjælpe dig, når du sviner mig til og gør det i samtlige indlæg jeg nogensinde har besvaret.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicolai Lønne:

En af de enkelte undtagelser er, hvis medarbejdere er fuld.

Så det du siger er at jeg skal fylde køleskabet i kantinen med guldøl? :D

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Camilla og Johnny nu skal i høre på hende, det er ikke for sjov at det har taget 5 år at blive uddannet Terapeut, så når hun siger i trænger til hjælp må i heller lytte til hende.
Skarpt set af hende
;-)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:
Camilla og Johnny nu skal i høre på hende, det er ikke for sjov at det har taget 5 år at blive uddannet Terapeut, så når hun siger i trænger til hjælp må i heller lytte til hende.
Skarpt set af hende
;-)

Nåååå du mener de weekend kurser hun har taget Wink

Ja jeg må nok hellere få mig noget terapi, det bliver nok bare ikke der jeg ringer hen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Camilla Grønberg:

Ja jeg må nok hellere få mig noget terapi, det bliver nok bare ikke der jeg ringer hen.

Du er velkommen hos mig ... jeg har været stresset iværksætter i 5 år, det må da om ikke andet lige kvalificere mig til at lege terapeut :p
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor har du ikke dit rigtige cvr nr på din terapeut side ???

fordi det du bruger der inde 31894408 det kan IKKE findes i cvr

men dit rigtige cvr nr er 33280920 hvorfor ikke skrive det rigtige på siden?????

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der undre os over trådstarter's "forkerte" CVR på alle de mange sider... så det kunne da være skønt med en opklaring på hvorfor det er nødvendigt at skrive et cvr nr. der ikke eksisterer på sine hjemmesider?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bryllupsarrangøren:

Der er mange der undre os over trådstarter's "forkerte" CVR på alle de mange sider... så det kunne da være skønt med en opklaring på hvorfor det er nødvendigt at skrive et cvr nr. der ikke eksisterer på sine hjemmesider?

Mon ikke din tid er bedre brugt på at arrangere bryllupper frem for at hive en 8-9 måneder gammel debat frem.

Kunne det tænkes det var et SE nummer som ikke kan ses på cvr.dk? Har du overvejet det?

Har du ringet og spurgt? eller er din interesse alene affødt af et ønske om at miskreditere?

Verden er stadig fyldt med "all the little people" og desværre for DK trives de i besdste forstand der.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)