Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en anderledes parterapeut, hvordan kommer man frem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej som i ved er jeg parterapeut.

Jeg har en del par i terapi og folk der kommer hver for sig til supervission.

Jeg har en anderledes vinkel på par og samlivet , end de fleste andre terapeuter. Pt har jeg kun fået klineter fra mine artikler/blogs som synes at det er værd at prøve , når alle andremuligheder er uddømt.

Mit mål er: 1. at hjælpe folk så de ikke har behov for at komme tilbage 2 at hjælpe par så de lever for evigt sammen. 3. Og jeg accepterer ikke skilsmisser(med meget få undtagelser) for nyligt har jeg lavet lidt research(ud fra mine klienter), der viser at de par der vil skillles er det kvinder er er skyldige i de fleste skilsmisser.

Kvis manden ønskes skilsmissen er det fordi at han er på et eller anden måde er blevet drevet af kvinden.

JEg tænkte at budskabet er der men hvordan komemr jeg frem med det? JEg vil jo så gerne at nogle så mig som en anderledes måde at behandle ting på....end almindelige psykologer, eller terapeuter behandler det på...

jeg har prøvet mig frem med blogs osv, men er er ikke særlig god til at formulere mig...eller ikke godt nok synes jeg selv, så havd synes i hvad skal,  jeg gøre....

jeg vil så gerne frem til en avis eller en psykologi blad eller godaften tv2 eller lign, for jeg synes at mit budskab er meget værd for fremtiden og generelt for par.

hvad synes i?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

gør det på Tim Ferris måden.

1) melder du dig ind i 2-3 foreninger/klubber om terapi og parterapi.

2) Så finder du et universitet/aftenskole i danmark og holde fordrag på, sig du vil gøre det gratis. Sig du er medlem af ovenstående 3 foreninger/klubber - det gør cvet bedre. (film det til senere brug)

3) finder du to store arbejdspladser, igen siger du at du vil holde fordrag gratis, og viser dine referrencer. fra universitetet, og nævner du er med i de 3 foreninger/klubber.

4) kontakt tv2/dr1 og sig du er ekspert i parterapi. (ekspert betyder du ved mere end dem, og er i øvrigt ikke en beskyttet titel. - hvilket du tydeligt kan høre på alle kost eksperter i godmorgen Danmark). - du viser dem dit cv, hvor de kan se du har været ude at holde foredrag på universiteter, firmaer - og så du iøvrigt også medlem i 3 foreninger/klubber .

Det handler bare om at grinde.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hhej

wow fedt , sådan har jeg ikke tænkt på det.

I øvrigt men forening for terapeuter eller klubebr koster kassen, det er jo der at problemet ligger

L

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 19:58

DP.dk - dansk psykolog forening, koster 550 i mdr, hvis du arbejder fuldtids.

DU skal tænke på det som en investering. - du kan prøve at gøre det uden at melde dig ind i alt muligt. - men det gælder om at virke troværdig. - og ved at indmelde sig i sådan noget, er der billige points.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:59

Læs hans bog (søg "4 hour work week" [Tim Ferris] på amazon.com)

/JG

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 20:01

JesperG:

Læs hans bog (søg "4 hour work week" [Tim Ferris] på amazon.com)

/JG

Den kan varmt anbefales.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:06

Hvis du har en iPhone eller en iPad kan du købe den billigt som ebog, men lad for guds skyld være med at købe dem på Amazon til kindle ... det er noget makværk, det gjorde jeg og da jeg skiftede telefon mistede jeg bøgerne.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

ja men 550 om måneden , ja men kan ikke lide at betale for noget for sjov....for så kan man jo ligeså godt oprette sin egen klub:)

låner bogen fra bibliotekket;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)