Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtigt programmør

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en rigtig dygtig programmør, du skal kunne min. flg. sprog

PHP
HTML
XHTML
Java
JavaScript 
CSS 

I det jeg ligger alle mine ordre hos dig, forventer jeg gode priser, samt du kan få en gratis banner på mine hjemmesider..

Lyder det som dig jeg søger, så kontakt mig på mj@klikpost.dk eller her på amino så tager vi en snak, samt jeg gerne vil se nogle referencer

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:01

Har du ordrer klar? Eller skal du først ud at finde dem?

'Gode priser'... Jeg fastsætter prisen efter det antal timer der er bestilt, så kan vi godt snakke om det (jeg ved ikke hvad du har i tankerne er 'gode'). Opgaver som måske (måske ikke) kommer, kan man ikke forhandle ud fra, i hvert fald ikke ved et helt nyt samarbejde.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 18:10

Hey Mads,

Der er ikke noget måske, jeg er selv selvvlært programmør i flg. sprog:

HTML
XHTML
PHP
JavaScript
CSS

men jeg skal til at igang med at lave en side som er alt for stort og avanceret  til at en mand kan klare det alene på en anstændigtid.

Så der kommer mange små scripts som skal kodes løbende, det kan være alt fra kommentar system til at designe et rundt ur som skal være på forsiden eller nogle SSL forbindelse m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi tilbyder alle de ting du søger til 173kr. i timen
skriv en email til Tokemc@hotmail.com hvad der skal laves.

Hilsen Toke Bohl 

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, du er meget velkommen til at skrive til mig, alt efter hvad opgave det er kan jeg jo sætte en pris, kan også lave lidt GRATIS.

/Jacob

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:58

Jeg kunne også være interesseret. Jeg har 10 års erfaring som freelancer og er ekspert i PHP, MySQL, JavaScript, HTML, CSS og vil kunne løse alle opgaver i de sprog. Jeg har erfaring med diverse frameworks og CMS systemer og kan også ordne server/cloud opsætning (inkl. SSL), kreditkort betaling, skalerbarhed eller hvad der ellers er behov for.

Jeg kan dog ikke hamle op med den pris Toke kan tilbyde.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:45

Hej Emptry

Nu skriver du ikke helt, hvad den programmør du søger skal lave, men hvis det er almindelige sites og webshops, så kunne du havde noget ud af at overveje CloudSprout.

CloudSprout er et online system, der sætter dig istand til at springe programmøren over og lave sites og shops via vores drag-n-drop system og direkte integration til Photoshop.

Fordelene er åbenlyse, det bliver meget hurtigtere og billigere at bygge sites.

For simple CMS sites bliver CloudSprout gratis, mens hvis man har meget trafik eller vil bruge e-handel så kommer det et månedligt abonnement.

Nu tænker du sikkert at det lyder for godt til at være sandt, og det kan jeg godt forstå. Men kig på vores referenceliste, det er allesammen sites der er lavet af designere i CloudSprout, uden de har skrevet en linie kode.

Vi vil havde CloudSprout helt perfekt før vi åbner op for alle, så det er desværre først fra midt i November at du vil kunne bruge produktet, men smid mig en mail på plu@cloudsprout.dk så sætter jeg dig på vores venteliste, det er selvfølgeligt 100% gratis og iøvrigt den hurtigste måde at komme til at bruge CloudSprout på.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 20:05

Det slet ikke sådan noget i den stil, han kan blive sat til at lave alt fra kommentar system til live search .. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:17

Ja, så kan jeg godt se at CloudSprout ikke lige er produktet. Senere vil vi prøve også at lave CloudSprout godt til mere funktionalitets tunge opgaver, men der vil gå noget tid. Indtil videre har vi nok at gøre med at nå de grænse sites og shops.

Desværre kan jeg ikke hjælpe med at finde den rette til dine opgaver, af en eller grund kender jeg ingen PHP udviklere. Men massere af Java, .Net og Ruby folk, men det er typisk nogle dyre drenge der har nok at lave.

Held og lykke med at finde den rette, jeg mener der er en god sjat PHP'er der læser med her på Amino, så der skulle være en god chance. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:44

PHP Ekspert, 28 år gammel, Senior udvikler, 750kr/t køber du samlet set over 50 timer er din Amino pris 500kr/t.

Og som tidligere nævnt kan der selvfølgelig ikke forhandles på ikke realiserede opgaver endnu, hvis du laver en aftale om 50 timer, så skal der også betales for 50 timer. :-)

Bare giv lyd hvis du vil vide mere, mikkel@mikjaer.com :-D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)