Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger varer til Webshop og fysisk butik (Sports-relateret)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Vi driver en WebShop der primært handler med sportstøj, sko, tøj osv.

Men vi er på jagt efter at udvide sortimentet gevaldigt. Derfor søger vi gode leverandører, der kan forsyne os med de rette produkter til vores WebShop, og snart (august) fysiske butik.

Vi er mest interesseret i faste produkter, der kan bestilles efter behov, men ingen regler uden undtagelser Big Smile 

Vi søger bl.a.:

Sportstøj, Sports udstyr (mest fodbold relateret), Energi-produkter, alm. tøj (T-Shirts mv.) + andet (gode ide'er/forslag modtages gerne).

Desuden søger vi nogen der evt. kan leverer os mærkevarer til fornuftige priser, da vi selv har svært ved at få disse direkte hjem fra distributører, da de åbenbart beskytter eksisterende forhandlere (hvem sagde konkurrence-forvridning?).

Vi har gode kontakter til flere lokale klubber/foreninger samt masser af private kunder.

Håber der er nogle friske Amino'er med supergode tilbud til os Big Smile

Vi afventer og ser hvad der evt. måtte komme.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:23

Hej Alex,

Vi har flere produkter der måske kunne være interessante for jer. Du er meget velkommen til at sende mig en mail: info@quickdeals.dk

Vi har både "spot tilbud" samt varer der løbende kan skaffes i den genre du søger efter.

Mange venlige hilsener
Peter 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:29

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere omkring den fysiske butik, planer, og specielt lokation. På sportspower holder i til omkring Herfølge?. Meget kort, det som jeg kan tilbyde er et flot display, fyldt med løbe- og skisokker. I behøver heller ikke købe noget lager, da der blot afregnes for det som er solgt. I kan eventuelt læse mere om mine sokker på NyeSokker.dk.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18

Hej,

Vi har et parti (ægte!) Dolce & Gabbana undertøj.

• Grå herre boxere
  • Hvide herre boxere
  • Dame sorte G-strengstrusse
  • Dame sorte almindelige trusser
  • Dame sorte t-shirts.

Der er tale om et parti på et par hundrede stk. i assorterede størrelser, som vi har købt fra et konkursbo. Boxershorts og trusser har en vejledende udsalgspris af 199,00 kr. T-shirts 399,00 kr. Alt ligger i de originale æsker,

Pris (boxer/trusser): 60,00 + moms.

Pris (t-shirts): 100 + moms

Mvh / Lars.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 23:25

Hej Alex
Jeg har et sports produkt vi snart begynder at sælge og søger pt. forhandlere i DK. (+Norge, Sverige og Finland)
Har allerede aftaler med IFORM og Aktiv Træning som bringer artikler omkring produktet i hele skandinavien i løbet af efteråret.

Send mig gerne en PM med din mail adresse, så kan jeg sende et link + lidt start info.

Hilsen Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:47

Alex Hansen:
Men vi er på jagt efter at udvide sortimentet gevaldigt. Derfor søger vi gode leverandører, der kan forsyne os med de rette produkter til vores WebShop, og snart (august) fysiske butik.

Hej Alex,

Jeg har en hel del produkter, som kunne være interessante.

Bl.a. et næringsmiddel, der halverer restitutionstiden og øger fedtforbrændingen (velegnet til sportsfolk).

Derudover forhandler jeg diverse helseprodukter såsom müslibarer, shakes og et nyt koncept inden for kosttilskud, hvor man kan få specialdesignet sit eget kosttilskud ud fra alder, vægt, ernæring etc.

Sig til hvis det har interesse. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:52

du kan prøve at se www.kosp.dk

og kontakt mig dernæst hvis det er af interesse.

mvh 

khan khurram 

knockout sports

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:09

Hejsa,

Kunne du ikke være interesseret i mit restparti af Crocks lignende sko. Jeg har både herre og damemodellen, og de er i alle farver.

Jeg solgte dem uden problemer for 120,- fra str. 36- 45

Du kan få dem for 15 kr. pr. par

Bor ved Roskilde

lovenskiold@sol.dk

Rikke

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:27

Peter Holmstrand:

Vi har flere produkter der måske kunne være interessante for jer. Du er meget velkommen til at sende mig en mail: info@quickdeals.dk

Vi har både "spot tilbud" samt varer der løbende kan skaffes i den genre du søger efter.

Har netop sendt dig en mail Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:36

Hvis du er interesseret i Nike produkter, Adidas sportsudstyr eller Puma produkter, så skriv en PB eller oplys din mail, så kan jeg sende info...

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)