Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne starte en MINI virksomhed :) Hvordan skal det gøres?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Valdemar.
Jeg er en 12 årig dreng som godt kunne tænke sig at hjælpe med at oversætte din hjemmeside til engelsk.
Jeg går på international skole, så jeg snakker og skriver flydene engelsk. Mit dansk er ikke perfekt, fordi jeg bor i Tyskland og ikke har dansk i skolen.
Kontakt mig på Kristian.Smedegaard@live.dk hvis du er interesseret :)

- Kristian Smedegaard
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 09:21
Hej Kristian.. Jeg skal lige til at tage til skole så du får et lyn svar :)

Jeg er meget interesse for oversættelsen men som sagt kan jeg ikke lige nå at svarer derfor kan du enten sende mig en e-mail på min e-mail som er alfons.kiwi@gmail.com ellers skriver jeg til ved 5 tiden.

Mvh
Valdemar Bonde

-

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 10:04

Nu har jeg siddet og læst alle indlæggene, og jeg kan kun sige; SUPER SEJ KNÆGT! At være så velformuleret i din alder, er jo intet mindre end fantastisk. Og at kunne alt det du kan(har lige været inde på din Amino profil)i din alder - WOW!

Jeg tror på dig - du bliver stor en dag!

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 11:46
Mange mange tak!

-

Tilmeldt 15. Aug 11
Skrevet kl. 11:53

Jeg gør det gratis, men vil selfølgelig gerne have lidt hvis der ellers ruller penge ind på din konto sener! Wink

- Kristian Smedegaard

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 13:38
Selvfølgelig!

-

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 18:38

Prøv at starte websiden og lav dine første videoer uden at tjene eller bruge penge på det og dermed uden at behøve at have et firma.

Videoerne kan du optage med kamera, mikrofon og lysudstyr du låner af familie og venner, og du kan bruge gratis tjenester som youtube og lignende til hosting af dem.

Hosting af websider og web fora koster ikke ret meget, betal det af dine lommepenge eller ønsk dig betaling af regningen i fødselsdagsgave.

Så har du tæt på ingen udgifter og er dermed fri til at eksperimentere og lære. Du kan så prøve forskellige ideer af, lave videoerne på forskellige måder og se hvilke videoer der får mange og hvilke der får få seere. Du kan eksperimentere med forskellige måder at gøre opmærksom på dine videoer og din webside etc. Du kan bruge tid på at studere hvordan andre laver sådanne videoer og prøve at lære af deres fejl og successer.

Fokuser på det der er det centrale i din forretnings ide, nemlig opbygge et livligt og velbesøgt webforum og nogle videoer folk ønsker at se og vise til andre.

Dette kan du gøre uden ret mange udgifter, og uden indtægter, og dermed uden at behøve at starte firma.

Når det så efter nogen tid er blevet en succes, når mange linker til dine film og besøger dit forum, så kan du begynde at tænke i måder at tjene på det. Først på det tidspunkt behøver du at bøvle med at starte et firma.

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 18:46

@Kristian Sørensen

Hej Kristian!

Jeg har faktisk alt det som man skal bruge til at komme igang. Screenrecorder, mikrofon, computer, kamera, domæne, webhost og alt det andet. Tingene har jeg i forvejen udover domænet. Eller jo jeg har domæner men ikke et til Ubuntu Siden. Det har jeg dog nu og jeg vil rigtig mange gange tak til http://www.amino.dk/members/Atlantius/default.aspx (Rasmus J.N) som købte domænet og opsatte det på ZXNET's hosting platform. Domænet hedder http://ubuntuworld.dk/ og vi er igang med en engelsk version også som hedder http://ubuntuworld.dk/eng/. RaketBambus hjælper med SEO og promovering og Kristian Smedegaard hjælper med oversættelse til engelsk. Derfor er jeg selv igang med at opbygge hjemmesiden og skrive indhold.

Jeg har nemlig også tænkt mig at uploade video guides'ne til Youtube. 

Så ja til denne her hjemmeside behøver man nok ikke et firma i starten vedmindre man går igang med noget mere avanceret.

Men mange tak for input!

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde 

-

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)