Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress til Facebook fan page

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en Facebook fan page som jeg gerne ville have til at blive opdateret hver gang jeg tilføjer et nyt indlæg på min blog. Gerne med et lille billede og uddrag af tekst så fans kan klikke videre.

Hvordan gør jeg det nemmest? Jeg har desværre oprettet facebook siden under min private facebook konto og er derfor lidt betænkelig ved at give diverse applikationer adgang til kontoen.

Tak!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:51

Erik Hamre:

Hvordan gør jeg det nemmest? Jeg har desværre oprettet facebook siden under min private facebook konto og er derfor lidt betænkelig ved at give diverse applikationer adgang til kontoen.

Du må ikke skrive "desværre"... for du har skam gjort det efter bogen. Vær ikke bange for at installere - der er ingen kobling mellem profilen og siden, så dit private univers vil overhovedet ikke blive rørt af at du installerer den. Hvis der sker noget en dag, så afinstallerer du - og vælger en anden.

Denne her applikation dlvr.it kan det du efterspørger, og har et mindre skrigende logo end den mere udbredte RSS Graffiti.

Jeg vil gerne fraråde dig at benytte auto-post-mekanisme til din facebookside, men du bestemmer selv. Hvis du viser mig en facebookside der auto-poster, hvor der samtidig er liv og glade dage blandt sidens fans - så skylder jeg en øl... Jeg har nemlig stadig ikke fundet en, og jeg har ledt længe.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:33

Hej Thomas,

Tak for hjælpen!

Jeg vil helst bruge min Facebook side til at gøre fans opmærksomme på nye artikler på min side og så ville det jo være praktisk hvis det kunne gøres automatisk.

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 10:55
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)