Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Hvordan finder jeg en troværdig leverandør?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sidder og leger lidt med tanken om at starte en e-shop. Jeg har et koncept i tankerne, som jeg tror vil kunne føre til noget godt. Det er dog ikke dét, der er det væsentlige i denne tråd. Det væsentlige er, at jeg er kommet frem til, at jeg vil benytte mig af dropshipping, hvor jeg dog er stødt på det problem, at finde en egnet og troværdig leverandør. Jeg skal have mine produkter dropshippet fra udlandet (formentlig europa), men synes at markedet for potentielle leverandører er meget svært at gennemskue. Derfor har jeg fundet nogle sider på internettet, som kan skabe kontakt til forskellige dropship leverandører.
Mit spørgsmål er så, om disse sider kan bruges, og om der er nogle herinde, der har erfaring med dem. Jeg har indtil videre kiggert på:

www.dropshipblueprint.com og www.tradekey.com

Mit første indtryk af de to sider er at dropship blueprint virker legitim nok, hvorimod tradekey virker mere usikker.

Jeg kunne derfor som sagt godt tænke mig at vide, om der er nogle af jer aminoer, der har erfaring med disse sider, eller om der er nogle, der kender til andre måder, hvorpå man kan finde troværdige dropship leverandører?

Med venlig hilsen, og på forhånd tak for hjælpen
/Henrik

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kigger lidt med her.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)