Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Facebook Landing Page

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 14:25

Ingen, der har en mening om min landing page?

Eller har jeg valgt det forkerte tidspunkt på dagen? :o)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 16:09

Hej 

Jeg synes, det er en rigtig interessant side, du har lavet. 

Jeg indtastede mit website: http://filmskoleforselvstaendige.dk/ og lavede en test.

Men derefter vidste jeg ikke, hvad jeg skulle gøre. Er det mig, der har overset noget?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 18:05

Hej Mikael.

Tak, og tak for din feedback. Du skal have lidt kendskab til webudvikling og SEO, før du får noget ud af at benytte værktøjerne. Hvis ikke du har det, så kan jeg godt forstå, det ikke giver mening :o)

Hvis du derimod har kendskab til d.o., så må du meget gerne sende mig en besked, hvis du har forslag til, hvordan jeg kan gøre brugen af værktøjerne mere forståelig.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:24

Jeg synes det er nogle gode værktøjer, men er lidt i tvivl hvorvidt de fungere som intro på din facebook side. Jeg ville nogle fjerne (nørd) listerne under felterne, og nøjes med to input felter, med lidt beskrivelse. Ved siden af dette kan i have noget tekst flot opsat, samt jeres logo, der beskriver facebook siden og alt det jeg får ud af at 'synes godt om'. PS. Du har i hvert fald fået et 'synes godt om' fra mig.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 19:16

Hej Casper.

Tak for din feedback. Du har ret i at en landing page selvfølgelig skal fungere som en intro. Jeg har derfor fjernet "nørd-listerne" Big Smile, og i stedet indsat tekster, som skal beskrive, hvordan værktøjerne fungerer.

Er teksterne beskrivende nok eller mangler der noget? Jeg er åben overfor forslag.

Og mange tak for din "synes godt om".

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:46

Din landingsside - jeg kan især godt lide at den kan noget funktionelt! 

Det største issue er: Hvorfor skal jeg synes godt om jer? Jeg fik jo lov til det hele UDEN at gøre det.. Hvis jeg derimod lige skulle synes godt om FØR, så ville det være spændende.

Jeg tror samtidig det ville være spændende at smide en indgående links rapport i hovedet på folk! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 13:21

Hej Lars - og tak for din feedback.

Jamen, jeg kan da sagtens lave det til en "noget-for-noget" Facebook-side, men idéen med de gratis værktøjer er netop, at de skal være gratis.

I øjeblikket arbejder jeg på en udvidet og langt mere omfattende betalingsversion af værktøjerne. Men det er planen, at de gratis værktøjer skal forblive gratis at bruge.

Jeg vil dog overveje, at begrænse adgangen til værktøjerne via Facebook til personer, der klikker på "like", hvis det er hvad der skal til, for at være med i det her "like-ræs".

Lars Holdgaard:
Jeg tror samtidig det ville være spændende at smide en indgående links rapport i hovedet på folk! :-)

Så vigtige er likes ikke for mig, at jeg vil bruge flere tusinde programmeringstimer på at forære det hele væk for "likes" ;o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)