Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid er du på Amino?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

David Bograd:

Mikael christiansen:

jeg er mere end 5-6 timer om dagen men jeg synes godt jeg kunne være mere end 10 timer om dagen for man lære så meget som iværksættere på denne her portal, så alt under 6 timer om dagen er for lidt , så der er jeg uenig i det er for meget med 6 timer ,

for mig lyder det som meget lidt tid 6 timer de flyver jo af sted når man lære noget nyt , det gør man hverdag her på amino.dk Smile

synes også der kunne være højere tal dem der som er 8 timer om dagen og dem som er plus 10 timer om dagen her på amino.dk , måske er nogle her plus 12 timer hverdag , jeg er det i hvert fald tit

Hej Mikael

Jeg vil både give dig ret, og sige dig imod.

Du har ret - man lærer rigtig meget på Amino, og hvis man er meget aktiv kan man måske endda hente kunder hjem til sin forretning. Derfor er det okay at brug +6 timer på Amino.

Men hvis du sidder på Amino +6 om dagen, ville jeg sige du skulle skærer lidt ned, og bruge lidt mere tid "direkte" på din virksomhed. Men det er jo en sag der er op til den enkelte person. :)

Mvh

David 

jeg deler det tit op nogle dage plus 10 timer der kan godt komme plus 40 indlæg eller der kommer en del lange indlæg så er det lidt mindre indlæg men samme tid

bruger dagligt 10 timer på min hjemmeside og træning og bruger resten 5 -6 timer sover jeg

skal dog siges det svinger lidt men laver intet andet , altid træning arbejde over alt for jeg elsker dette iværksættere liv , jeg har min passion for dette her og min stripper side er mit liv og mit andet liv er amino.dk jeg lære meget her

derved kan det godt være nogle dage 6 timer amino.dk og 12 timer med træning og lidt opdatering side mv elller omvendt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:45

Du har ret. Og hvis det virker for dig så er det jo godt! Personligt har jeg bare ikke tid/lyst til at være på Amino +6 timer om dagen. Men sådan er vi jo så forskellige! ;)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:48

Jeg er her nok 2-3 timer, nogen gange lidt mindre og andre gange en del mere. :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:10

Jeg svarede 5-6 timer.

Men det betyder nu ikke, at jeg aktivt læser og svarer på tråde. Jeg har det bare konstant åbent i baggrunden på linje med Twitter, Facebook og Gmail. I de dage her, hvor jeg sidder fra 8-01 og skrier (næsten da, jeg skal også lige have lidt nudler en gang imellem) bliver det til lang tid. Stick out tongue

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 14:15

Halfdan Timm:

Jeg svarede 5-6 timer.

Men det betyder nu ikke, at jeg aktivt læser og svarer på tråde. Jeg har det bare konstant åbent i baggrunden på linje med Twitter, Facebook og Gmail. I de dage her, hvor jeg sidder fra 8-01 og skrier (næsten da, jeg skal også lige have lidt nudler en gang imellem) bliver det til lang tid. Stick out tongue

Kan godt give dig ret - har også ofte Amino åbent i baggrund. Denne afstemning er dog omkring, hvor mange timer man er aktiv på Amino. Det skulle jeg nok have gjort lidt klarere. Men tak fordi du gad stemme! :)

Mvh

David 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)