Jeg fik lige lyst til at finde ud af, hvor lang tid folk i gennemsnittet bruger her på Amino. Derfor har jeg lavet en afstemning. Skriv også meget gerne i kommentarene hvor mange indlæg i cirka skriver om dagen. :)
Jeg håber i gider svare.
Mvh
David Bograd
Hvor lang tid er du på Amino per dag?
1-5 minutter (3,7%)
6-15 minutter (7,4%)
16-30 minutter (25,9%)
31-60 minutter (22,2%)
1-2 timer (11,1%)
2-3 timer (11,1%)
3-4 timer (3,7%)
4-5 timer (3,7%)
5-6 timer (7,4%)
Mere end det (alt for meget) (3,7%)
Totalt antal stemmer: 27
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Hvor mange indlæg, jeg skriver om dagen, varierer utroligt meget for mit vedkommende.
Nogle dage kan jeg besvare fem til ti tråde - andre dage tager jeg plads på "skolebænken" og sidder bare og bliver klogere.
Det er jo det dejlige ved Amino. Der er altid ny information og en masse kompetente mennesker, som sidder klar til at besvare spørgsmålene - uanset, hvor mange gange de tidligere er blevet stillet.
Samtidig sker der jo også tit en udvikling inden for forskellige emner, så det er ikke direkte tåbeligt, at nogle af de samme spørgsmål dukker op igen og igen.
Jeg er her vel ½ time om dagen - jeg er ny i bogføring og begejstret for de mange med stor viden som gider gå ind og gratis svare på mange ting. Jeg er ved at kunne meget selv, men det er da i høj grad takket være folk herinde, at det er gået så fornuftigt
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jeg er mere end 5-6 timer om dagen men jeg synes godt jeg kunne være mere end 10 timer om dagen for man lære så meget som iværksættere på denne her portal, så alt under 6 timer om dagen er for lidt , så der er jeg uenig i det er for meget med 6 timer ,
for mig lyder det som meget lidt tid 6 timer de flyver jo af sted når man lære noget nyt , det gør man hverdag her på amino.dk
synes også der kunne være højere tal dem der som er 8 timer om dagen og dem som er plus 10 timer om dagen her på amino.dk , måske er nogle her plus 12 timer hverdag , jeg er det i hvert fald tit
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg er mere end 5-6 timer om dagen men jeg synes godt jeg kunne være mere end 10 timer om dagen for man lære så meget som iværksættere på denne her portal, så alt under 6 timer om dagen er for lidt , så der er jeg uenig i det er for meget med 6 timer ,
for mig lyder det som meget lidt tid 6 timer de flyver jo af sted når man lære noget nyt , det gør man hverdag her på amino.dk
synes også der kunne være højere tal dem der som er 8 timer om dagen og dem som er plus 10 timer om dagen her på amino.dk , måske er nogle her plus 12 timer hverdag , jeg er det i hvert fald tit
Hej Mikael
Jeg vil både give dig ret, og sige dig imod.
Du har ret - man lærer rigtig meget på Amino, og hvis man er meget aktiv kan man måske endda hente kunder hjem til sin forretning. Derfor er det okay at brug +6 timer på Amino.
Men hvis du sidder på Amino +6 om dagen, ville jeg sige du skulle skærer lidt ned, og bruge lidt mere tid "direkte" på din virksomhed. Men det er jo en sag der er op til den enkelte person. :)
Mvh
David
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.