Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs: Winning Body Language

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hverdagen er for tiden lige til at overskue, virksomheden og mine forskellige projekter køre næsten sig selv, så jeg har god tid til at fordybe mig i noget af al den litteratur, der har stået og samlet støv på hylderne den seneste tid, hvor der ellers har været tryk på.

En bog jeg længe har haft lyst til at læse, er Mark Bowdens - "Winning Body Language", en bog der handler om, hvad og hvordan vi kommunikere med vores krop. Winning Body Language er skrevet i et sprog der er til at forstå med korte kapitler med tilhørende case studies.

en særligt spænende vinkel er det evolutionære perspektiv, der giver en forståelse for, hvorfor vi virker mere troværdige når vi taler med hænderne i "the TruthPlane" (maveområdet), hvorfor vi kopiere hinanden kropssprog og hvor vigtigt din vejrtrækning er.

Jeg kan varmt anbefale bogen, men se selv nogle af videoerne på Youtube:

- ">Presentation Skills Training for Leadership

&feature=mfu_in_order&list=UL">Winning Body Language Keynote Mark Bowden 

God sommerferie

Anders

www.beetles.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:11

Hej Anders

Det er helt vildt så spændende vores kropssprog er, og det er virkelig en god tind hvis man kan beherske det.

Det er altid dejligt når Aminoer kommer med gode råd om læsestof. ( Er netop på vej ned i byen og finde mig en bod ) :D

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:22

Hej Alexander

Det er så fascinerende, og det er viden som alle kan bruge, uanset hvilken branche man befinder sig i, så vil man kunne bruge sin viden over for kunder eller i en jobsamtale!

Bogen er genial, for den giver dig - næsten fra side 1 - nogle værktøjer du kan gå ud at bruge ex. hvordan du giver hånden, hvis du vil gøre din nye kunde eller kollega tryg.

Jeg er desværre bange for, at du ikke kan finde bogen på hylderne i Bog & idé, men her er et link til amazone.

God sommer,

Anders

Beetles - Et anderledes webbureau i Odense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)