Min hverdagen er for tiden lige til at overskue, virksomheden og mine forskellige projekter køre næsten sig selv, så jeg har god tid til at fordybe mig i noget af al den litteratur, der har stået og samlet støv på hylderne den seneste tid, hvor der ellers har været tryk på. En bog jeg længe har haft lyst til at læse, er Mark Bowdens - "Winning Body Language", en bog der handler om, hvad og hvordan vi kommunikere med vores krop. Winning Body Language er skrevet i et sprog der er til at forstå med korte kapitler med tilhørende case studies. en særligt spænende vinkel er det evolutionære perspektiv, der giver en forståelse for, hvorfor vi virker mere troværdige når vi taler med hænderne i "the TruthPlane" (maveområdet), hvorfor vi kopiere hinanden kropssprog og hvor vigtigt din vejrtrækning er. Jeg kan varmt anbefale bogen, men se selv nogle af videoerne på Youtube: - ">Presentation Skills Training for Leadership - &feature=mfu_in_order&list=UL">Winning Body Language Keynote Mark Bowden God sommerferie Anders www.beetles.dk |
Hej Anders
Det er helt vildt så spændende vores kropssprog er, og det er virkelig en god tind hvis man kan beherske det.
Det er altid dejligt når Aminoer kommer med gode råd om læsestof. ( Er netop på vej ned i byen og finde mig en bod ) :D
Mvh.
Alexander