Hej Amino Jeg har patent på en opfindelse, der fornyer (og forbedrer) el-installationer i hjemmet og på kontoret og derfor har et stort kommercielt potentiale. I de sidste 4 år har jeg udviklet produktet med penge fra staten og div. fonde. Teknisk er produktet klar til produktion, men mangler den endelige certificering (bør ikke være et problem, da udviklingen er sket i samarbejde med KEMA i Holland). Produktionsværktøjerne ligger klar hos leverandørerne i Holland, Tyskland og Kina. Der foreligger en distributionsaftale for det danske marked. Projektet er gået i stå, dels pga sygdom og dels pga af min manglende kompetence, når det gælder økonomi, administration og forretning. Det har medført at kassen er ved at være tom, og da jeg ikke selv har energien længere til at rejse den fornødne kapital eller til at færdiggøre projektet, søger jeg (desperat) efter nogen der kan, inden selskabet må lukkes ned. Som jeg ser det er følgende 2 scenarier løsningen (jeg er åben for andre muligheder): 1) Du overtager ledelsen af projektet mod en stor ejerandel. Din første opgave bliver at skaffe kapital til bl.a din egen løn. Kapitalbehovet for at føre produktet på markedet er anslået til kr. 500.000 inkl. certificeringsomkostningerne. 2) Du overtager alle rettigheder mod et mindre beløb (for at holde selskabet i live) og betaler 15% i royalties, når du har fået gang i salget. Glæder mig til at høre fra dig. |
Jeg er interesseret, smid mig en besked og så ser vi hvad vi kan finde på.
MVH