Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter/investor søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har patent på en opfindelse, der fornyer (og forbedrer) el-installationer i hjemmet og på kontoret og derfor har et stort kommercielt potentiale.

I de sidste 4 år har jeg udviklet produktet med penge fra staten og div. fonde.

Teknisk er produktet klar til produktion, men mangler den endelige certificering (bør ikke være et problem, da udviklingen er sket i samarbejde med KEMA i Holland). Produktionsværktøjerne ligger klar hos leverandørerne i Holland, Tyskland og Kina.

Der foreligger en distributionsaftale for det danske marked.

Projektet er gået i stå, dels pga sygdom og dels pga af min manglende kompetence, når det gælder økonomi, administration  og forretning.

Det har medført at kassen er ved at være tom, og da jeg ikke selv har energien længere til at rejse den fornødne kapital eller til at færdiggøre projektet, søger jeg (desperat) efter nogen der kan, inden selskabet må lukkes ned.

Som jeg ser det er følgende 2 scenarier løsningen (jeg er åben for andre muligheder):

1) Du overtager ledelsen af projektet mod en stor ejerandel. Din første opgave bliver at skaffe kapital til bl.a din egen løn. Kapitalbehovet for at føre produktet på markedet er anslået til kr. 500.000 inkl. certificeringsomkostningerne.

2) Du overtager alle rettigheder mod et mindre beløb (for at holde selskabet i live) og betaler 15% i royalties, når du har fået gang i salget.

Glæder mig til at høre fra dig.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:53

Jeg er interesseret, smid mig en besked og så ser vi hvad vi kan finde på.

MVH

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:07

Uhh det ser godt nok spændened ud, jeg har desværre ikke den fornødne tid osv. men jeg håber godt nok der komme rnoget ud af projektet..

Rigtig god fornøjelse med det.

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:23

Hej

man kan ikke skrive privat besked til dig her inde, da du ikke har aktiveret det.

har du evt, en Email, jeg kan kontakte dig på.

ellers må du meget gerne kontakte mig på lynet13@gmail.com

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 14:26

Hej lynet13

Det forstår jeg ikke. Jeg har modtaget private beskeder fra andre.

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 14:55

Selskabets hjemmeside er ikke blevet opdateret i 3 år, og de viste billeder er fra en tidlig prototype. men principperne i konceptet er stadig det samme. Du finder siden her: www.lesscord.dk. Derfra er det også muligt at kontakte mig direkte.

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:55

Hvor bor du henne. Har desværre ikke pengene og tiden til at gå "All-in", men er økonomidirektør af funktion og kan evt assisterer en køber på den front.

Har været CFO og i ledergruppe/bestyrelse i virksomheder med omsætning fra 120 mill - 550 mill, og MD med Europæsik ansvar i lille salgsorganisation for en Amerikansk børsnoteret virksomhed.

Måske en køber kan måske bruge min assistance. Har været i 2 turnarounds/restruktureringer og en gang del af en due diligence på sælgerside, så er rimelig forhandlingsvant, og har et vist kendskab til logistik, lagerhoteller mv.

Jeg er pt. i "fast" konsulent job, men er meget interesseret i at hjælpe på konsulent/bestyrelsesniveau.

Hvis behovet opstår send en mail på stig@shares.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:23

Hej!

Det er da trist du sådan er løbet ind i en mur, hvis du har et godt produkt. Jeg har arbejdet med forretningsudvikling i 12 år, er 36 år gammel og har en del erfaring fra el-installationsbranchen. Jeg har netop opsagt mit job for at blive iværksætter på fuld tid. Mine egne idéer er ikke bæredygtige endnu og bliver det måske ikke så jeg leder efter opstartspotentialer, hvor der er behov for mine kompetencer. Dette kunne være en mulighed. Hvis du har lyst mødes jeg gerne til en kop kaffe og hører om dit produkt.

Mange hilsener

Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07

Hej Jesper

Du har en interessant baggrund. Har du tænkt at gå selvstændig som rådgiver, eller retter din selvstændighed sig mod et produkt el.l.?

Hilsen Daniel

Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:15

Hej

tror jeg kan hjælpe såvel med kapital samt sparring, giv mig et skriv og jeg vender tilbage

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)