Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler netop din hjælp:)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ny herinde og i får her mit første indlæg.

Min søster og jeg er i tankerne om at lave vores eget taske/sko/jakker brand i lækker skind.

Vores tanker er at lave en ung linie hvor stilen vil være rå, skinny og i lækker blød skind.

samt en ældre linie hvor pasformer, det klassiske er i fokus.

Vi har fundet en super investor - og vi mener selv at have evnerne på det faglige og administrative - så vi er begyndt på forarbejdet til så småt at gå igang.

Jeg ville egentlig bare høre hvad jeres tanker er om denne idé  - midt i finanskrisen?

Nogen der kender nogle gode steder de producere skind?

evt. gode råd ?

Og så vil vi blive super glade - hvis i ku smide et friskt, hipt forslag til et NAVN på vores brand?

kom frisk med forslag:)

Mange tak

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skal lige forstå det rigtigt - er det sko, jakker m.m. i den dyre ende af skind-skalaen i vil ud på markedet med? Det er ikke umuligt, det er bare helt uhyggeligt svært at komme ind på markedet.

Det har som sådan ikke noget med finanskrisen at gøre - det er bare generelt svært at komme på banen med et nyt brand, uanset hvad, hvor og hvornår man sælger det. Hvis i skal have en ordentlig pris for jeres produkter, så skal folk opbygge en eller anden form for præference for dem, og i skal have forhandlerne til at tro på, at de kan sælge jeres lækre varer.

Har i gjort jer nogle overvejelser omkring hvordan det hele skal markedsføres, især over for jeres kunder (de butikker der skal sælge produkterne)?

Og har i selv gjort jer nogle overvejelser omkring produktionen? Hvad med designet af produkterne - er i selv designere, eller hvordan og hvorledes?

Bortset fra det, så lyder det ikke som en let opgave at ville målrette sig imod både ung og gammel på én gang. Hvis jeg skulle på banen med et helt nyt mærke, ville jeg nok forsøge at ramme enten eller (eller en meget mindre niche måske). Det er meget lettere at skabe et "brand" der henvender sig til unge mennesker (eller ældre mennesker), end det er at skabe et brand der appellerer til begge dele.

Just my two cents indtil videre :-)

Mvh
Peter 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)