Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank 4 på 9-10 mdr.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer ..

Jeg er meget glad for min pagerank, jeg er blevet tildelt og ved godt jeg ikke rigtig får flere besøgende osv af den grund :) Men er stadig GLAD Cool

Er der nogen der ved, hvor lang tid der plejer at gå før man bliver deltelt pagerank point? Går der 3 mdr? 2 år? Jeg har fået tildelt min shop pagerank 4 på ca. 9-10 mdr. Hvilket jeg selv tror er udemærket, selvom jeg ikke ved det?

Jeg har flere hjemmesider, som stadig efter flere år har en Pagerank på 0? Så umiddelbart tror jeg det er godt? Tager jeg fejl?

Mvh.
Martin

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:47

Du bliver nok nødt til at væbne dig med tålmodighed - det ser ud til at der går længere og længere mellem opdateringerne. Tidligere var det noget i stil med 4 gange årligt - nu er nok knapt 2. Men som du selv skriver, skal du lade være med fokusere på den officielle pagerank.

Jeg har f.eks. en hjemmeside med pagerank 2, der trækker over 180.000 besøg på månedbasis - og en anden side med en pagerank 4 der trækker omkring 20 besøg pr. måned. Og ja side 1 har MANGE flere inlinks, meget mere indhold og mange flere topplaceringer i google end side 2.

/JG

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:53

Tålmodighed har jeg massere af :) Jeg tager en dag af gangen, men umiddelbart er jeg glad for de 4 points efter "kun" 9-10 mdr. i forhold til mine andre erfaringer.

180.000 besøgenden, det var da flot. Er det "unge?" :)

Men ja, google er mig stadig en gåde.. :D

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:29

Martin Jensen:

180.000 besøgenden, det var da flot. Er det "unge?" :)

Ja det er flot.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:48

Godt gået Martin!

Og ja, betyder som sagt ingenting, men en sjov indikator. Jeg har selv kun PageRank 2 på billigegolfbolde.dk, men efter en masse presseomtale, håber jeg den rykker op :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:31

Tak Casper.

Ja mon ikke den får en skud :) Men ja, man ved jo aldrig ..

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:11

Så røg jeg faktisk op på PageRank 3 :p

Lidt sjovt.. Nu er det bare lakeball siden jeg også vil have op!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:14

Casper Blom:

Så røg jeg faktisk op på PageRank 3 :p

Lidt sjovt.. Nu er det bare lakeball siden jeg også vil have op!

Lækkert nok. Det skal nok komme .. :) Tillykke.

Jeg er også ved at oprette en lille subdomæne til min shop, hvor jeg kan fortælle lidt om mine produkter osv. Håber det giver lidt ekstra pote :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:21

Tillykke :)

Gad godt jeg kunne få Lørdag og onsdags lottotal op på PR 4-5 uden udgifter for at være helt ærlig. (Uden udgifter fordi den ikke giver mig noget igen i reele indtægter, selvom jeg har reklamer på den).

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:26

Tom Frank Christensen:

Tillykke :)

Gad godt jeg kunne få Lørdag og onsdags lottotal op på PR 4-5 uden udgifter for at være helt ærlig. (Uden udgifter fordi den ikke giver mig noget igen i reele indtægter, selvom jeg har reklamer på den).

Mon ikke det kommer med tiden :) Du har fået den op på PageRank 2 .. Nu skal man jo ikke gå alt for meget op i det PageRank har jeg hørt lidt om, men det er altid sjovt at holde øje med.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)