Hej med jer, Jeg synes lige jeg vil dele en oplevelse jeg har haft. Købet skete på baggrund af, at min gamle telefon var gået i stykker, så det var lidt kritisk for min virksomhed, at jeg fik en ny, så jeg skrev til dem, og forespurgte på leveringstid. Svaret jeg fik var, at de ikke kunne skaffe den fra deres udenlandske leverandør, men for en mer-betaling, kunne de bestille den hos en anden leverandør... nu er jeg jo, af den opfattelse, at hvis der står et produkt og en pris - så er det dét de kan sælge den for. Nå, men jeg blev ærligt lidt sur og annullerede ordren. Jeg gik så ind på proshop's hjemmeside i går aftes. Kl. 18.48 havde jeg en ordrebekræftelse, og kl. 7.30 i morges kom posten med den. (jeg havde smidt 100kr ekstra for morgen-pakkepost). Dét må siges at gå fra den ene grøft til den anden. :) Med venlig hilsen |
Ja problemet ligger i om man har eget varelager eller ej.
Kender til problematikken omkring udsolgte vare hos producenterne.
Men helt ærligt, hvis det var kritisk for dig at få en ny mobil nu og her.
Så kunne du jo tage kontakt til firmaet inden du bestilte eller købe den i en butik.
De tager jo også forbehold for udsolgte vare mm.