Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Credit card authorization form - Hvad har de ret til at få oplyst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :-)

 

Nu sidder jeg og har placeret første ordre hos leverandør der er placeret i USA.

Jeg får derefter en mail om at de forlanger en verifikation på at kreditkortet ikke bliver misbrugt - Det er helt okay!

Hvad jeg ikke synes er "helt" okay er at de vil have oplyst sikkerhedskoden på 3 cifre. Det bekymrer mig lidt da jeg mindes at have fået afvide det er fyfy at give ud. Firmaet har et par gode omtalelser igennem forums og kan ikke finde noget der forbinder det med scam.

Er det helt normal politik? De tilbyder også Paypal, men så skal deres "hold" annulleres og først derefter lave nyt køb og så er vi lidt bagud ifølge planerne. Derfor ville første da være at foretrække hvis det nu bare var mig der var paranoid :-)  

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bruges da overalt. Og hvis man ikke måtte bruge den, hvad skulle den så være der for? 

Firmaer bestemmer vel i princippet selv hvor meget information de vil have på dig. Hvis de siger at de ikke gider at sælge noget til dig uden at få oplyst dit sko-nummer, så er det vel enten eller...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu taler jeg om en form der efterfølgende udfyldes, printes og sendes hvor der altså er tale om at du udleverer alle dine oplysninger så det kan bruges.

Jeg er ikke paranoid over en bestillingsform :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de vil have de 3 cifre efterfølgende, ville jeg holde mig væk.
Må da være nok at det bliver givet på betalingsformen for at bekræftige ægtheden.

Så ville jeg foretrække Paypal

 

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Nu taler jeg om en form der efterfølgende udfyldes, printes og sendes hvor der altså er tale om at du udleverer alle dine oplysninger så det kan bruges.

Jeg er ikke paranoid over en bestillingsform :-)

Det er ikke noget man ikke har hørt før, der bliver bare færre af slagsen. Der er også nogle engelske firmaer der kører det på den måde.

Personligt ville jeg aldrig gøre det, så hellere bruge Paypal eller Western Union eller en ekspress overførsel i banken.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)