Hej Peter Rart at du svare her når nu du ikke gør på facebook :P |
Hvornår er jeg foredragsholder?
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Jeg syndes godt du kan tage ud til nogle efterskoler og vil godt anbefalde Farsø efterskole er rat sikker på de vil støtte dig :) og angående de penge du tjener vil jeg sige når dine udgifter er betalt både kørsel og det du nu har spist for så skal de sidste gå til indsamlingen da jeg tror der er flere der vil støtte dig :) |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Well, det er her jeg til dagligt sidder og nørder - og ikke på Face som visse andre. Men når jeg ved den præcise dato, skal jeg nok fortælle mere:)
|
Jeg har idag fået læst en del på siden, og tilmeldt mig nyhedsbrevet osv. så jeg er så småt igang med de udfordringer der måtte være her i "opstatsfase" Tusind tak for hjælpen til jer alle Rvejsgaard: Det er lige præcis hvad der er tanken, når jeg har afprøvet det vil jeg måske kontakte farsø efterskole. |
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"