Nu har jeg på fritidsplan været igang i nogle år, og har solgt lidt forskellige hjemmesideløsninger. Senest har jeg fået roddet mig ud i at lave en komplet side med grafisk design htmlcms og hosting. Mit problem er at designopgaven tager 'livet' af mig, og jeg har svært ved at holde fokus på dette og dermed blive færdig med et ordentligt resultat. Jeg overvejer nu at skifte lidt spor, og kun fokusere på salgsopgaver, hosting og backend-programmerign, og så finde nogle super skarpe designere og html-guruer. Lyder det som en holdbar plan?
Det syntes jeg absolut lyder som en holdbar plan og uden tvivl den bedste løsning for dig som jeg ser det, ud fra de oplysninger du giver.
Det du vil er at outsource en af dine opgaver og det er der rigtig mange der gør i dag. Grunden til at jeg mener det er en god løsning for dig er at du får mulighed for at fokusere udelukkende på dine kernekompetencer og frigive vigtige tidsresurcer ved at få andre til at udføre opgaven.
Der skal selvfølgelig være sammenhæng mellem hvad du betaler for en design og den pris du får fra kunden, så det stadig er en fornuftig forretning for dig. Men det giver jo nok sig selv ;)
Det syntes jeg absolut lyder som en holdbar plan og uden tvivl den bedste løsning for dig som jeg ser det, ud fra de oplysninger du giver.
Det du vil er at outsource en af dine opgaver og det er der rigtig mange der gør i dag. Grunden til at jeg mener det er en god løsning for dig er at du får mulighed for at fokusere udelukkende på dine kernekompetencer og frigive vigtige tidsresurcer ved at få andre til at udføre opgaven.
Der skal selvfølgelig være sammenhæng mellem hvad du betaler for en design og den pris du får fra kunden, så det stadig er en fornuftig forretning for dig. Men det giver jo nok sig selv ;)
Mvh Thomas
Hej Thomas,
Tak for kommentaren. Jeg jeg er godt klar over at jeg ikke skal købe design for 10.000 og sælge det videre for 5.000! :-) Jeg mangler faktisk kontakt til nogle der kan lave fornuftige designs til 2-3000,- Jeg synes der er mange små virksomheder og foreninger der gerne vil have en hjemmeside hvor de synes at 10.000,- er utroligt mange penge for et design.