Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Da jeg blankt må indrømme at jeg aldrig bliver "website-designets" Merlin, vil jeg ty til jeres mening og håber at i vil give jeres besyv med hvad angår design, info og andet.. se mit nye www på http://www.martinthnielsen.dk/danmai%20trade/DanMai%20trade%20II/dmtindex.html ..

På forhånd tak,

Martin - DanMai trade / (Young-Abroad)

Og skulle en enkelt af jer ønske at bruge vores kompetencer smider i selvfølgelig lige PM ; ) ..

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 23:39
Tillæg:

Sitet bliver lagt på www.danmai-trade.dk når helt færdig, så den del er der styr på.. ; )

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:40
Hej Martin

Tillykke med din side. Jeg synes godt om den - man får klart et indtryk af, at det er pålidelige og kompetente folk, der står bag.

Dog et par sproglige rettelser:

Kvalitetsniveau (ét ord)

webbaserede (ét ord)

panelundersøgelser (ét ord)

forretningsgrundlag (ét ord)

indenfor (ikke indfor)

komma efter ............der, i samarbejde med vort indkøbsmodul, varetager...............

Held og lykke med projektet

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:59
Hej Martin,

Umiddelbart er jeg ikke begejstret for den gule baggrundsfarve, jeg ville vælge en mere konservativ én af slagsen. Måske grå eller lysegrå, der stadig danner en kontrast til den hvide du har som baggrund til teksten.

Ydermere ville jeg bruge noget mere tid på at udvikle lidt på navigationssystemet, til højre på siden. Her kunne du måske, som det ser ud til du måske allerede er igang med, bruge en sorte vandrette linie, hvori du allerede har en "Home" knap, lave en hel menu og måske helt fjerne den anden navigationsdel.

Til sidst (nu skal det siges jeg ikke har læst så grundigt) vil jeg sige, at du bør arbejde med, at fortælle brugeren af hjemmesiden hvad det præcist er din virksomhed laver, formulér én eller to sætninger, som skal "fange" brugeren.

Husk nu, at det bare er min subjektive mening (:

Mvh

Nicki

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Taulov, 7000 Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 115
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 10:12
Hej Martin

Lige et par hurtige punkter herfra:

- Umiddelbart en fin side, men det er vigtigt at du meget hurtigt får referencer på, da det er med til at understøtte din troværdighed som dygtig indkøber/agent for andre virksomheder.

- Når jeg trykker på overskrifterne under nyheder, så kommer jeg ind på en meget (efter min mening) grim side - dette virker meget uproffesionelt i mine øjne. Du må godt virke som om du har været i branchen i noget tid.

Håber du kan bruge det til noget, og at jeg ikke var for hård ved dig  - Good luck!!

Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 12:34
Hej Gutter, og line ; )

Tak for jeres feedback. Jeg vil arbejde lidt med de grafiske og indholdsmæssige "knaster" i påpegede.

-Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)