Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på gadeskilte ønskes.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Kort og godt så skal jeg bruge 10-20 gadeskilte i en nogenlunde kvalitet.

Nogen der har et godt tilbud?

Størrelse 50x70, A1 eller 70x100.

Mvh

Lars

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tag fat i Dennis hos www.sign1.dk.

De ved hvad de laver og er til at snakke med.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Hyldegård:

Hej Aminoer,

Kort og godt så skal jeg bruge 10-20 gadeskilte i en nogenlunde kvalitet.

Nogen der har et godt tilbud?

Størrelse 50x70, A1 eller 70x100.

Mvh

Lars

Hejsa Lars,

 

Har du evt et telefonnummer jeg kan træffe dig på?   jeg vil gerne give dig et skarpt tilbud på nogle gadeskilte, men vil gerne høre lidt om hvad du har af krav osv.

umiddelbart tror jeg du kan bruge vores Alu-line Gadeskilte

Men evt skriv dit nummer til mig eller ring på 7020 4098 - Det er mig der tager den

 (Tak til Mark MK for anbefaling - Elsker aminovennetjenester!)

Mvh Kim

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg tror lige at jeg puster nyt liv i den her tråd.

Jeg fik aldrig fundet skiltene og skiltestativer, men nu kan jeg snart ikke trække den ret meget længere.

I er meget velkomne til at byde ind med tilbud og gode råd. (specielt på skiltestativer).

Mvh

Lars

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hyldegård:

I er meget velkomne til at byde ind med tilbud og gode råd. (specielt på skiltestativer).

Jamen et godt råd - Køb et TUNGT skilt, et der kan tage vind. 

Vi har to skilte, der er sådan nogle A skilte, og vi bliver nød til at låse dem fast om efteråret, hvor det blæser. Simpelthen for at de ikke skal fise af sted.

Plakater til dine skilte er dyre, rigtig dyre endda. Fordi at man typisk kun har brug for 1 eller 2 af hver slags. Jeg køber mine plakater på mittrykkeri.dk det virker fint, og selvom de skriver at plakaterne ikke er til udendørsbrug, så holder vores fint, selv i denne regnsommer.

Plakatpapir (Sådan noget neon noget) kan du få billigt i f.eks. zap-in der behøver du ikke købe 100 ark af gangen, som de fleste på nettet kræver.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg vil ikke byde ind på selve skiltene, selvom vi sælger præcis de samme skilte som de andre herinde.
Men jeg kan se at prisniveauet allerede er nede på et niveau hvor der tjenes imellem 50 og 100 kr. på et sælge et skilt.

Men hvis du er interesseret i at få færdige skilte med logo på logopladerne og plakater til skiltene, så vil jeg godt byde ind på dem. Som en anden aminobruger skriver, så kan normalt plakatpapir godt holde i disse skilte. Men jeg plejer som tommelfingerregel at sige at hvis det skal holde mere end et par måneder (udsalgsskilte m.m.), så bør det ikke være papirplakater. F.eks. laver vi næsten altid menukort og lignende langtidsbudskaber i syntetisk papir med vandfast U/V-farve. Det er det som kan holde i længere tid. Selvfølgelig er det en tand dyrere end ved normalt plakatpapir (ca. 29 kr. i prisforskel pr. plakat), men det er trods alt også noget der kan holde i længere tid.

Omkring logo, så kan vi enten lave det direkte på logopladen (det kræver så at du bestiller skiltene hos os, ellers skal du sende skiltene til os) eller lave det som logoer enten udskåret i folie eller trykt på folie, som du så selv kan klæbe på skiltene.

Og ja, hvis prisen ikke er den afgørende faktor, så bør du vælge et gadeskilt med lidt "gods" i, så det vejer noget mere. Man kan til de fleste tilkøbe sådan noget som stormsikringsplader som i bund og grund blot er nogle jernplader som øger vægten på skiltene. Der er også nogle enkelte som kan boltes fast direkte i jorden.

/Jesper

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Som en anden aminobruger skriver, så kan normalt plakatpapir godt holde i disse skilte. Men jeg plejer som tommelfingerregel at sige at hvis det skal holde mere end et par måneder (udsalgsskilte m.m.), så bør det ikke være papirplakater.

Vores har siddet i skiltene i næsten et år nu. Ja papiret er lidt "bøjet" i bunden (pga. lidt vand) men selve trykket sidder der stadig, og det generere ikke nogle.

Jesper Norbøll:
Selvfølgelig er det en tand dyrere end ved normalt plakatpapir

En tand?

Lad os tage udgangspunkt i en A1 plakat. Jeg skal bruge 4 forskellige á 1 stk. (Jeg har to skilte, og vil gerne have forskellige vare på hver side)

Pris hos discountprint: 1.981,25,-

Pris hos mittrykkeri: 545,-

Javel de kan holde meget længere, men man skifter også vare engang imellem, eller priserne ændre sig etc. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)