Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé bæredygtig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære Amino'er

En kammerat og jeg har fundet på en idé vi vil føre ud i livet, men vil lige høre jeres take på om idéen kan betale sig:

Vi vil her i sommerferien levere sponsor frisbee's gratis på strande osv. 

Sponsoren betaler os 10,- pr. frisbee og vi står for alt andet, både at gå rundt på strandene og levere de her frisbee's ud til forbrugerne samt sørge for at der kommer et logo på dem, og selvfølgelig anskaffelsen af frisbee'sne. 

Vores spørgsmål til jer lyder på om denne pris er for dyr? - Om der overhovedet vil være efterspørgsel på at markedsføre sig via gratis frisbee's på strande. Andre kommentarer er selvfølgelig også velkommen.

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej hvis du tænker på de danske strande, så vil ikke ikke mene at i ville få så meget ud af det

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:46

Tak for svaret. 

Idéen var at gå rundt bl.a. på bryggen og uddele dem til gæsterne. Men også på strøget evt.

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:46
Hej Gusnova
Må tilslutte mig... Tror heller ikke på det i dk. Men luft da ideen for et reklamebureau og evt mediebureau...tror det kræver noget mere planlægning end i tror.

Martin
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:51

Jeg tænker nærmere om du har regnet på det, for med en 10'er pr stk som skal dække indkøb, jagt af sponsorer, lidt løn til jer....

Det er ihvert tilfælde ikke for dyrt, problemet er bare den danske sommer der svinger meget derfor kan mange sponsorer nok tilbageholdne.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:53

Jeg kan ikke se hvordan regnstykket skal gå op. En fris bee med logo påtrykt koster mere end de 10 DKK en sponsor giver? Vil det betyde at jeg kan få 50 fris bee leveret for 500 DKK?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:58

Hejsa :)

Jeg har umiddelbart også svært ved at se hvordan det skulle løbe rundt.

Men kunne i eventuelt lave aftaler om at i måtte dele frisbee's ud på diverse festivaler og koncerter så tror jeg straks det ville se anderledes ud. Så kan i samtidig også danne jeg en idé om hvor mange mennesker i kan nå ud til inden i kontakter de eventuelle sponsorer.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:30
Casper Strømgren:

Hejsa :)

Jeg har umiddelbart også svært ved at se hvordan det skulle løbe rundt.

Men kunne i eventuelt lave aftaler om at i måtte dele frisbee's ud på diverse festivaler og koncerter så tror jeg straks det ville se anderledes ud. Så kan i samtidig også danne jeg en idé om hvor mange mennesker i kan nå ud til inden i kontakter de eventuelle sponsorer.

Dele ting ud på festivaler er set og prøvet før, om frisbee er noget for folk ved jeg ikke... Men har selv delt ting og sager ud i et tidligere arbejde, bl.a shampoo prøver...
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)