Hej med jer, jeg har de sidste 6 år arbejdet med det her Hotdogkoncept hvor jeg har udviklet pølser, hotdogbrød, dressinger og mobile Hotdogvogne, jeg har været på markeder og til private fester i TV2 Bingo-bango studiet samt vundet 3 medaljer for mine pølser og mit koncept, så man kan vist godt sige at konceptet er gennemtestet og populært der hvor jeg kommer frem, men selvfølgelig er der altid plads til forbedringer og jeg udvikler også hele tiden på konceptet, både med nye Hotdogs, brød og dressinger, samt nye sjove salgsvogne og tilbehør. Men før jeg kan kalde det for en franchise forretning skal der skal skrives franchise manual og laves kontrakter til nye franchisetagere. Hertil har jeg brug for en investor og eller en sparringspartner, som kan investere mindst 500.000 kr. i Hotdog konceptet til at finpudse det så vi senere kan køre det i stilling til at blive duplikeret ud til franchisetagere. For rette investor er jeg parat til at tilbyde en ejerandel på 50% Jeg har også overvejet at prøve med folkeaktier, men virker det? - er der nogen der har erfaringer med det? Er også på udkik efter 2 driftige personer, som der vil starte egen Hotdog forretning med mit mobile Hotdogkoncept op på partner basis, disse partnere skal vise, at det også er andre end mig, der kan tjene penge som Hotdog sælgere. Se på vores partner website, hele konceptet er beskrevet og alle informationer er nævnt, den rigtige website med online kontor etc. er også klar og kan demonstreres for seriøse henvendelser. |
Henrik C Wiberg:Hej med jer, jeg har de sidste 6 år arbejdet med det her Hotdogkoncept hvor jeg har udviklet pølser, hotdogbrød, dressinger og mobile Hotdogvogne, jeg har været på markeder og til private fester i TV2 Bingo-bango studiet samt vundet 3 medaljer for mine pølser og mit koncept, så man kan vist godt sige at konceptet er gennemtestet og populært der hvor jeg kommer frem, men selvfølgelig er der altid plads til forbedringer og jeg udvikler også hele tiden på konceptet, både med nye Hotdogs, brød og dressinger, samt nye sjove salgsvogne og tilbehør.
Nu er jeg kommet dertil hvor jeg gerne vil sælge konceptet til flere franchisetagere.Men før jeg kan kalde det for en franchise forretning skal der skal skrives franchise manual og laves kontrakter til nye franchisetagere.
Hertil har jeg brug for en investor og eller en sparringspartner, som kan investere mindst 500.000 kr. i Hotdog konceptet til at finpudse det så vi senere kan køre det i stilling til at blive duplikeret ud til franchisetagere.
For rette investor er jeg parat til at tilbyde en ejerandel på 50% Jeg har også overvejet at prøve med folkeaktier, men virker det? - er der nogen der har erfaringer med det?
Er også på udkik efter 2 driftige personer, som der vil starte egen Hotdog forretning med mit mobile Hotdogkoncept op på partner basis, disse partnere skal vise, at det også er andre end mig, der kan tjene penge som Hotdog sælgere.
Se på vores partner website, hele konceptet er beskrevet og alle informationer er nævnt, den rigtige website med online kontor etc. er også klar og kan demonstreres for seriøse henvendelser.
Jeg er så langt fremme med Hotdog konceptet, at jeg skal have finpudset tekster, lavet nogle nye billeder, fabrikeret mindst 1 komplet demoforretning til ”udstillingen” samt påbegynde arbejdet med franchise manualen.
Jeg er ikke i tvivl om, at du får succes med dit koncept. Jeg har engang haft en pølsevogn over en sommer (3 måneder), der var åben 3 timer om dagen. Det tjente jeg 250.000 kroner ved.
Man skal ikke kimse af den slags forretninger.
Pøj pøj med det hele...